נדב צפריר מונה ליו"ר משותף של סולאר-אדג' לצד גיא סלע

17 אוגוסט, 2019

המינוי נועד לחזק את שדרת הניהול לאור מחלתו של גיא סלע. צפריר משמש כמנכ"ל חממת Team8. בעבר הוא פיקד על יחידה 8200 ולפני-כן הקים את פיקוד הסייבר של צה"ל

המפקד לשעבר של יחידה 8200 ואחד ממייסדי חממת הסייבר Team8, נדב צפריר (בתמונה למעלה), מונה ליו"ר משותף של חברת סולאר-אדג' (SolarEdge), לצד המייסד, המנכ"ל והיו"ר הנוכחי, גיא סלע. החברה מסרה שהמינוי מיועד לחזק את שדרת הניהול לאור מחלתו של גיא סלע. לאחר ההחלטה, סלע מסר שהוא ונדב צפריר עבדו ביחד במשך כמה עשורים, עוד מהתקופה שבה ביצעו פרוייקטים טכנולוגיים מורכבים בצבא. "אני יודע שהנסיון הניהולי שלו, המיומנות הטכנולוגית והחשיבה החדשנית יהיו תרומה חשובה לדירקטוריון ולמימוש החזון של החברה".

צפריר צפריר מביא איתו 25 שנות נסיון. כיום הוא משמש כמנכ"ל חממת Team8. לפני כן שימש כמפקד יחידה 8200 בחיל המודיעין ולפני כן הקים את פיקוד הסייבר של צה"ל. צפריר אמר שהוא עוקב אחר סולאר-אדג' מאז הקמתה בשנת 2006. "זוהי הצלחה אמתית". חברת סולאר-אדג' מהרצליה ממשיכה לצמוח בקצב מהיר בשוקי המפתח שלה באירופה ובארצות הברית. החברה סיימה את הרבעון השני של שנת 2019 עם הכנסות שיא בהיקף של 325 מיליון דולר, המייצגות גידול של 20% במכירות בהשוואה לרבעון הקודם (שהיה בפני עצמו רבעון שיא) וצמיחה של 43% במכירות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

החברה החלה את דרכה כספקית של מערכות לניהול ואופטימיזציה של מתקני ייצור אנרגיה סולארית, וכיום היא נמצאת בתהליך כניסה לתחומי פעילות חדשים באמצעות רכישת חברות: בינואר 2019 היא השלימה את רכישת S.M.R.E. Spa האיטלקית, המייצרת מערכות הספק ורכיבים לכלי-רכב חשמליים, ואת רכישת חברת קוקאם (Kokam) הקוריאנית, המייצרת סוללות ליתיום-יון. בחודש מאי 2018 היא רכשה את חברת גמאטרוניק הישראלית המייצרת מערכות אל-פסק (UPS), ונמצאת כעת בתהליך ארגון מחדש של החברה. סולאר-אדג' נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-4 מיליארד דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: גיא סלע , נדב צפריר , סולאר-אדג'