GetSat נכנסת לשוק הביטחוני בבריטניה

21 אוגוסט, 2019

חתמה על שיתוף פעולה עם הקבלנית הביטחונית הבריטית GRC, שתשווק את הטרמינלים הלווייניים השטוחים שלה ללקוחותיה בבריטניה. מנכ"ל GetSat: "אנחנו מצפים לצמוח בשוק הבריטי"

חברת GetSat מרחובות, המפתחת אנטנות לווייניות זעירות המוטמעות במסופי תקשורת שטוחים, הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת GRC (או Global RadioData Comunication) הבריטית, במטרה לחדור לשוק הביטחוני בבריטניה. GRC היא אינגרטורית המתמחה בתכנון ובנייה של מערכות תקשורת לוויינית למשימות קריטיות עבור מגזרי הצבא, ביטחון מולדת, חירום והצלה ואנרגיה. במסגרת שיתוף הפעולה, GRC תהווה מעין מפיצה של GetSat מול לקוחות ביטחוניים בבריטניה ותשווק בפרויקטים שלה פתרונות של תקשורת לוויינית בפס רחב תוך-כדי-תנועה (SatCom On-The-Move), שיתבססו על המסופים השטוחים של GetSat, ללקוחות ביטחוניים בבריטניה.

יו"ר GRC איאן פופ גילה כי לקוחות החברה הביעו את התרשמותם מהמסופים של GetSat בזכות יכולתם לספק תקשורת לוויינית רחבת-פס תוך כדי תנועה ובזכות גודלם הקומפקטי, משקלם הנמוך וצריכת ההספק הנמוכה. "זה מאפשר ל-GRC להציע פתרונות שעד כה לא היו אפשריים, בשל המבנה של כלי הרכב. כמו כן, היעילות הגבוהה של הטרמינלים מאפשרים לנו לספק רוחב-פס גדול יותר ביחס למחיר בהשוואה למה שיכולנו לספק עם טרמינלים אחרים."

מנכ"ל GetSat כפיר בנימין אמר: "המערכות שלנו פרוסים בכל רחבי העולם, ואנחנו מצפים כעת לצמיחה גם בשוק הבריטי."

המסופים של GetSAT הינם בעלי צורה שטוחה ומתאפיינים בחיסכון בגודל, משקל וצריכת הספק, דבר המסייע בין היתר להפחית את עלויות התחזוקה שלהם.הקטנת המסופים מתאפשרת באמצעות מזעור האנטנות לגודל של פחות מאינץ' (23 מילימטר). כמו כן, המסוף כולל ביחידה אחת את האנטנה המשדרת ואת האנטנה הקולטת. 

GetSAT הוקמה בשנת 2013 על-ידי יוצא יחידת המזל”טים של צה”ל כפיר בנימין, ועל-ידי יוצא 8200 וחברת קומטאקט, אולג רויטברג. החברה ממוקמת ברחובות ומעסיקה כ-40 עובדים. בתחילת השנה היא זכתה במכרז של צבא ארצות הברית לאספקת אנטנות לכוחות יבשה ולצי האמריקאי בהיקף כל כמה מיליוני דולרים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון , תקשורת

פורסם בתגיות: GetSAT , GRC , תקשורת לוויינית