חודשיים לאחר החלפת הבעלות: שי ליברמן מונה למנכ"ל קווליטסט ישראל

8 ספטמבר, 2019

הוא יחליף את טלי שם טוב, שכיהנה בתפקיד במשך 12 שנה. המרכז בישראל הוא הגדול ביותר מבין מרכזיה של קווליטסט בעולם, ומעסיק כ-1,500 עובדים

כחודשיים לאחר שהבעלות בחברה עברה לידי קרן ההשקעות האמריקאית ברידג'-פוינט, חברת בדיקות התוכנה קווליטסט (Qualitest) הודיעה היום על מינויו של שי ליברמן (בתמונה למעלה) לתפקיד מנכ"ל קווליטסט ישראל ומזרח אירופה. ליברמן יחליף את טלי שם-טוב, שפורשת מתפקידה בחברה לאחר 17 שנים בקווליטסט, מתוכן 12 שנה בתפקיד מנכ"לית ישראל ומזרח-אירופה.

גם ליברמן הוא אחד מהמנהלים הוותיקים בקווליטסט. הוא הצטרף לקווליטסט ב-2004 ומילא לאורך השנים שורה של תפקידים ניהוליים, ובהם ובהם מנהל קבוצת בדיקות, סמנכ"ל החטיבה הביטחונית, סמנכ"ל שירותים מקצועיים במרכז אמריקה וסמנכ"ל פיתוח במזרח-אירופה. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל בכיר בצוות ההנהלה של קווליטסט והוביל את פעילות החברה במזרח אירופה.

קווליטסט הינה, להערכתה, חברות בדיקות התוכנה הטהורה הגדולה בעולם. החברה מפתחת פתרונות מותאמים לתחומים שונים כמו אלקטרוניקה, טלקום, בריאות, פיננסים, ביטחון, תעשייה, IT, גיימינג ועוד. לחברה יותר מ-400 לקוחות, וביניהם ניתן למצוא שמות גדולים בתחומם כמו דיסני, סקיי, EE, טרנס-אמריקה ועוד. החברה מעסיקה כ-3,600 עובדים במרכזי החברה בישראל, ארצות הברית, בריטניה, רומניה והודו, מתוכם כ-1,500 בישראל.

בחודש יולי רכשה קבוצת ההשקעות הפרטית האירופית Bridgepoint, שבסיסה בלונדון ומנהלת נכסים בהיקף של 18 מיליארד אירו, את השליטה בקווליטסט מידי בעלת השליטהMarlin Equity Partner תמורת סכום המוערך ב-420 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: טכנולוגיות מידע , מינויים

פורסם בתגיות: טלי שם טוב , קווליטסט , שי ליברמן