ננו-דיימנשן מכרה מדפסת נוספת לחיל בצבא ארה"ב

19 ספטמבר, 2019

השוק הבטחוני האמריקאי מסתמן כשוק היעד המוביל של מדפסת החברה, מאחר שהיא מאפשרת ייצור אבות-טיפוס in-house תוך שמירה על הקניין הרוחני. עד היום מכרה החברה כ-45 מדפסות

חברת ננו-דיימנשן (Nano-Dimension) מדווחת הבוקר (ה') על מכירה של מדפסת נוספת לחיל של הצבא האמריקאי. זוהי המדפסת הרביעית שהחברה מוכרת בשבועות האחרונים ללקוחות בסקטור הביטחוני בארצות הברית, שמתברר כאחד משוקי היעד המשמעותיים ביותר מאז שהחלה החברה לשווק את מדפסת ה-PCB שלה ב-2017.

בתחילת החודש דיווחה החברה על מכירת מדפסת לחברה  אמריקאית הנחשבת לאחת מ-10 החברות הביטחוניות הגדולות בארצות הברית.  בסך הכול מכרה החברה עד היום כ-45 מדפסות. בעקבות הדיווח מזנקת מניית החברה במהלך המסחר הבוקר בתל אביב ביותר מ-10%.

ננו-דיימנשן מייצרת את מדפסות DragonFly Pro לייצור מיידי של מעגלים מודפסים עבור תעשיית האלקטרוניקה. מדובר במערכת מרובת חומרים הכוללים מתכות מוליכות ופולימרים מבודדים, אשר מסוגלת לייצר מעגלים מרובי שכבות ורכיבים אלקטרוניים בסיסיים כמו קבלים, נגדים, סלילים ואנטנות. מאחר שהמדפסת מאפשרת למהנדסי אלקטרוניקה לייצר סדרות קטנות של אבות טיפוס במהירות ובתוך מחלקת הפיתוח של החברה, ללא צורך להיעזר ביצרן חיצוני (מה שקרוי In-House), היא מתאימה מאוד לתעשיות הביטחוניות, שבהן תהליכי הפיתוח הינם מורכבים מאוד והקניין הרוחני הוא בעל רגישות ביטחונית.

ננו-דיימנשן פועלת בארצות הברית באמצעות חברת-בת שמשרדיה בקליפורניה והיא חתמה על שיתופי פעולה עם שני מפיצים בתחום, Trimech Solutions ו-Fathom. החברה מחזיקה באישור ספק מורשה של ממשלת ארצות הברית (קוד CAGE ), אשר מתיר לה לעשות עסקים עם חברות ממשלתיות וביטחוניות בארצות הברית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , חדשות , ייצור וקבלנות משנה , קניין רוחני , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: ננו-דיימנשן