STMicroelectronics תקיים כנס חדשנות בתחום השבבים

25 ספטמבר, 2019

הארוע יתקיים ביום ג', 29 באוקטובר 2019 במרכז החדשנות על שם שמעון פרס בתל אביב. סטפן מרדכי שושן: "המטרה היא להפגיש מנהלים בכירים בענף ההייטק בישראל עם בכירים מקרב לקוחותינו ושותפינו בארץ ובחו"ל"

יצרנית השבבים האירופית STMicroelectronics תקיים ביום ג', ה-29 באקטובר 2019, כנס חדשנות בשם ST Innovation Night שייערך במרכז החדשנות על-שם שמעון פרס בתל אביב. הכנס יתקיים בהשתתפות מנהלים בכירים מהארץ ומחו"ל ויתמקד בטכנולוגיות סמיקונדקטור חדשות ומחוללות שינוי. במהלכו ייערכו דיוני פאנל והדגמות של טכנולוגיות ומוצרים לפיתוח וייצור מערכות הדור הבא בתחומי האוטומוטיב, המכשור התעשייתי והציוד הצרכני.

במהלך הכנס תכריז חברת ST על הקבוצה הראשונה של חברות סטארט-אפ ישראליות שעימן היא תשתף פעולה במסגרת פעילות האקסלרטור של החברה בישראל. הכנס נערך בשיתוף ובחסות שותפי ההפצה של STMicroelectronics בישראל: Arrow, Future Electronics ו-Avnet. את האירוע ינחה שדרן חדשות 12 והמנחה דני קושמרו, והוא ייחתם בהופעת אורח של אמן החושים ליאור סושרד, אשר הצטרף לאחרונה לענף הרובוטיקה.

כיצד להיערך לטכנולוגיות משבשות

מנכ"ל STMicroelectronics ישראל, סטפן מרדכי שושן (בתמונה למעלה), אמר שהמטרה היא "להפגיש מנהלים בכירים בענף ההייטק בישראל עם בכירים מקרב לקוחותינו ושותפינו בארץ ובחו"ל, על מנת לדון בטכנולוגיות משבשות וכיצד ניתן להתקדם יחדיו הלאה. נציג טכנולוגיות חדשות עבור מערכות הדור הבא, ונחשוף את הסטארט-אפים הישראלים שאיתם נשתף פעולה כדי לאפשר להם להתקדם מהר יותר בנושאים כמו אוטומוטיב, אבטחת סייבר, טכנולוגיות ADAS, רובוטיקה, אגריטק, חישה תלת-מימדית, טכנולוגיות לבישות, טכנולוגיות חינוך ועוד".

הכנס מיועד למקבלי ההחלטות בתחומי הפיתוח של טכנולוגיות העתיד, מנכ"לים, סמנכ"לי מחקר ופיתוח, מנהלי רכש, מנהלי פרויקטים בכירים, חברות סטארט-אפ, מנהלי קרנות הון סיכון ועוד. חברת STMicroelectronics נחשבת ליצרנית שבבים גלובלית מרכזית. החברה מעסיקה כ-46,000 עובדים ב-35 משרדים בעולם, ובשנת 2018 הסתכמו מכירותיה בכ-9.66 מיליארד דולר. מטה החברה פועל מז'נבה. לחברה 18,000 פטנטים רשומים וכ-100,000 לקוחות גלובליים. בישראל היא מפעילה מרכז פיתוח בכפר סבא, תוכנית אקסלרטור בתל אביב ופעילות מטה (שיווק ומכירות) בנתניה.

לפרטים נוספים: www.st.com | האקסלרטור: www.st.com/st-up

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חברות סטראט-אפ , חדשות , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: STMicroelectronics