OurCrowd תאתר חברות טכנולוגיה להשקעה עבור Toyota

23 אוקטובר, 2019

Toyota Tsusho היא זרוע הסחר של קבוצת טויוטה והכנסותיה ב-2018 עמדו על 62 מיליארד דולר. הסכם הסקאוטינג יתמקד בתחומי הרכב האוטונומי, החיישנים, דחיסת נתונים ואבטחה

פלטפורמת ההשקעות OurCrowd חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עסקי עם  ענקית הסחר היפנית Toyota Tsusho, המשתייכת לקבוצת Toyota, לאיתור טכנולוגיות מבטיחות (סקאוטינג) בישראל וברחבי העולם.

Toyota Tsusho היא אחת מחברות הסחר הגדולות ביפן והיא נמנית עם 17 החברות המרכיבות את Toyota Group, יחד עם Toyota Motor, Daihatsu ו-Denso. תפקידה המרכזי הוא לתמוך במערך הלוגיסטי ושרשרת האספקה של קבוצת הרכב של טויוטה, אך במקביל היא פועלת במגוון תחומים ובהם סחר בחומרי גלם,  מוצרים לחקלאות, אנרגיה, מזון וטכנולוגיה. היא מעסיקה כ-58 אלף עובדים ברחבי העולם, והכנסותיה ב-2018 הסתכמו ב-62 מיליארד דולר.

במסגרת ההסכם תאתר OurCrowd עבור Toyota Tsusho טכנולוגיות חדישות והזדמנויות השקעה בישראל וברחבי העולם, תוך התמקדות בחברות סטארט-אפ מובילות בתחומי הרכב האוטונומי, ובייחוד חיישנים, זיהוי דימות, דחיסת נתונים ואבטחה. נוסף על כך, השותפות תחתור לאתר טכנולוגיות משבשות בתחומים נוספים, ובהם ערים חכמות, רפואה חכמה לרבות בדיקות סרטן, בריאות דיגיטלית, טכנולוגיות סביבתיות וביג דטה לצרכים חקלאיים.

OurCrowd, שהו'מה ב-2013, מציעה מודל השקעות הון-סיכון, המתבסס על מימון המונים מוסדי ומאפשר למשקיעים כשירים, בין אם מדובר בחברות עסקיות, משקיעים פרטיים או קרנות השקעה, להשקיע באופן ישיר בחברות סטארט-אפ והייטק פרטיות. לפי OurCrowd, רשומים כיום בפלטפורמה שלה קרוב ל-37,000 משקיעים כשירים מ-183 מדינות.

הקרן גייסה עד כה התחייבויות להשקעות בהיקף של 1.28 מיליארד דולר בכ-200 חברות וקרנות, ורשמה 35 אקזיטים, ובהם ההמפקה של Beyond Meat בנאסד"ק, מכירת ארגוס (Argus) ל-Continental, קרוסווייז (Crosswise) לאורקל, ריפליי (Replay) לאינטל, וקורפוטוניקס (Corephotonics) לסמסונג.  על פי מכון המחקר Pitchbook מסיאטל, OurCrowd היא קרן  ההון-סיכון הפעילה ביותר בישראל מבחינת מספר והיקף העסקאות
שבהן היתה מעורבת.

[בתמונה למעלה: מטה Toyota Tsusho בטוקיו]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , גיוסי הון , השקעות והון סיכון , חברות סטראט-אפ

פורסם בתגיות: OurCrowd , טויוטה