קוגנטה חתמה על שותפויות בסין, ביפן ובדרום קוריאה

21 נובמבר, 2019

החברה, שפיתחה סימולטור לאימון מערכות ADAS ונהיגה אוטונומית, חתמה על הסכמי הפצהעם 3 חברות Tiier-1 בשווקי הרכב הגדולים במזרח-אסיה

חברת קוגנטה (Cognata), שפיתחה סימולטור לאימון מערכות ADAS ונהיגה אוטונומית, הודיעה על שורה של שיתופי פעולה עם חברות Tier-1 בסין, יפן ודרום קוריאה במטרה לקדם את אימוץ הפתרון של החברה בשווקי הרכב המקומיים. בסין חתמה החברה על הסכם עם HiRain Technologies, ספקית של מערכות אלקטרוניות לתעשיית הרכב. מרכז הפעילות של החברה הוא בסין, אך יש לה משרדים גם במינכן ובדטרויט. ביפן חתמה החברה על הסכם עם חברת Innotech, גם כן ספקית של מערכות הפועלת מול יצרניות הרכב המובילות ביפן. בדרום קוריאה חתמה קוגנטה על הסכם עם K-Innotech, ספקית פתרונות צעירה יחסית שנוסדה ב-2017.

סין, יפן ודרום קוריאה הן שלושה משווקי הרכב המובילים בעולם, הן מבחינת תפוקת הייצור של כלי-רכב והן מבחינת פיתוח ואימוץ טכנולוגיות חדשניות. על פי הארגון הבינלאומי של יצרניות הרכב (OICA), סין היא יצרנית כלי-הרכב הגדולה בעולם, ובפער גדול, כאשר ב-2017 יוצרו במדינה כמעט 25 מיליון כלי-רכב. יפן היא השוק השני בגודלו (8.3 מיליון כלי-רכב בשנת 2017), ודרום קוריאה במקום החמישי (3.7 מיליון).

חברת קוגנטה פיתחה סימולטור המתבסס על בינה מלאכותית, למידה עמוקה וראיית מכונה, המאפשר ליצרניות רכב ולחברות המפתחות מכוניות אוטונומיות לקצר באופן משמעותי את שלב נסיעות המבחן בפיתוח מכוניות אוטונומיות ולחסוך בעלויות. הסימולטור של קוגנטה מאפשר ליצרניות הרכב לערוך את נסיעות המבחן בסביבה וירטואלית שמדמה את העולם האמיתי. החברה הוקמה בשנת 2016 על-ידי המנכ"ל דני עצמון (בתמונה למעלה), שייסד בעבר את חברת iOnRoad שפיתחה אפליקציה לטלפון חכם המספקת לנהג התראה בכל פעם שהוא נקלע למצב סכנה בכביש. בשנת 2013 היא נמכרה ל-HARMAN (שנמכרה לסמסונג ב-2016 תמורת 8 מיליארד דולר), ולאחר תקופה קצרה בהרמן הוא הקים את קוגנטה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , רכב אוטונומי

פורסם בתגיות: קוגנטה