אלטק קיבלה מהמדינה הזמנת ייצור בהיקף של 1.4 מיליון דולר

12 ינואר, 2020

מדובר בהזמנת המשך לפרוייקט משנת 2017, שבו היא פיתחה מוצר חדש בתחום המעגלים המודפסים. המנכ"ל יפה: "פיתוח הדור השני של המוצר יקרב את אלטק למעמד של יצרנית מהקצה הגבוה ביותר של השוק"

Testing Station in Eltek PCB

חברת אלטק (Eltek) הנמצאת בבעלות קבוצת ניסטק (Nistec) קיבלה הזמנה לייצור של מעגלים מודפסים עבור גוף ממשלתי, בהיקף של 1.4 מיליון דולר. במסגרת ההסכם, היא גם קיבלה בהשאלה ציוד בשווי של כ-630 אלף דולר הדרש למימוש ההזמנה. מדובר בהזמנת המשך להזמנה ראשונה שבוצעה בשנת 2017, שבה הוזמנו ממנה מעגלים מדפסים בהיקף של 3 מיליון דולר. באותה שנה נאלצה אלטק לקבל הלוואת גישור בהיקף של כ-4.5 מיליון שקל כדי שתוכל לממן את הפיתוח ולבצע את הפרוייקט.

מנכ"ל אלטק, אלי יפה, אמר שפיתוח הדור הראשון של המוצר עמד בדרישות הלקוח, ושפיתוח הדור השני שלו בעקבות ההזמנה החדשה, ישפר את התחרותיות של החברה ויקרב אותה למעמד של של יצרנית מהקצה הגבוה ביותר של השוק בתחום המעגלים המודפסים. חברת אלטק מפתח תקווה מעסיקה כ-400 עובדים ומתמחה בייצור מעגלים גמישים קשיחים ומעגלים מודפסים מורכבים. בשנת 2018 הסתכמו מכירותיה בכ-33.9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-41.4 מיליון דולר בשנת 2015. בתשעת החודשים הראשונים של 2019 הסתכמו המכירות בכ-26.2 ממיליון דולר.

לאחרונה החברה נכנסה לתחום החדש של ייצור מעגלים מודפסים למערכות בתדר גבוה מאוד, המבוססים על שימוש במצע עשוי טפלון טהור, במקום במצע פולימרי המשמש כיום ברוב המעגלים המודפסים (PCB). השימוש במצע הזה משפר את מעבר האות במוליכים החשמליים: הוא מפחית את רמת הנחתת האותות (Df) במעגל, מספק מקדם דיאלקטרי (Dk) משופר ומצמצם את הקיבוליות הפרזיטית במעגל, הפוגעת בביצועי המעגלים בתדר גבוה.

חברת אלטק נסחרת בנסד"ק לפי שווי חברה של כ-17 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: Eltek , PCB , אלטק