סלברייט רוכשת את BlackBag ב-33 מיליון דולר

14 ינואר, 2020

בלאק-באג האמריקאית מתמחה בחילוץ וניתוח מידע דיגיטלי ממחשבים. סלברייט תפתח פלטפורמה שתכלול את פתרונות האיסוף והניתוח של שתי החברות. ההשקעה של קרן IGP לפני כחצי שנה זירזה את המהלך

חברת סלברייט (Cellebrite) מפתח תקווה המספקת פתרונות מודיעין דיגיטלי עבור גופי אכיפת חוק, הודיעה היום (ג') כי חתמה על הסכם לרכישת חברת BlackBag Technologies מסן חוזה, קליפורניה, המתמחה בפתרונות חילוץ, פיענוח וניתוח מידע דיגיטלי ממערכות מחשוב. על פי הדיווח לבורסה של תאגיד SUN, תאגיד-האם היפני של Cellebrite, החברה הישראלית תשלם 33 מיליון דולר תמורת 100% ממניותיה של בלאקבאג.

בלאק-באג מציעה כלים חדשניים לאיסוף וניתוח מידע פורנזי ממחשבים ומכשירים ניידים מבוססי Windows, macOS, iOS ואנדרואיד. פתרונות התוכנה שלה משמשים מאות סוכנויות אכיפה פדרליות, לאומיות ומקומיות ברחבי העולם, כמו גם תאגידים מובילים ויועצים, לצורך ניתוח של כל סוגי הראיות הדיגיטליות הכרוכים בחקירות פליליות, אזרחיות ופנימיות. בלאקבאג גם מפתחת ומציעה תוכניות והסמכות פורנזיות מקצועיות המיועדות לאנשי הזיהוי הפלילי. יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף של סלברייט אמר בעקבות המיזוג: "החיבור שלנו עם בלאקבאג מייצג את אחד היעדים העיקריים שלנו, יחד עם המשקיעים שלנו מקרן IGP, שהוא להצמיח את סלברייט בין היתר באמצעות רכישות ומיזוגים אסטרטגיים".

מסלברייט נמסר כי הרכישה מרחיבה את היצע פתרונות המודיעין הדיגיטלי של החברה, וכי המטרה היא לשלב את הפתרונות של שתי החברות בפלטפורמה מאוחדת אחת שתספק כיסוי מלא של כלי איסוף הדאטה ממגוון של מקורות דיגיטליים כגון טלפונים ניידים, מחשבים, נתוני ענן ו-CDR, וכן יכולות ניתוח מתקדמות כדי לגבש תמונת מודיעין מלאה. בנוסף מאפשרים הפתרונות המשולבים של שתי החברות מגוון רחב של יכולות לאיסוף דאטה בשטח, גיבוש תובנות וניהול ראיות.

סלברייט נמצאת בבעלות מלאה של Sun Corporation היפנית, שרכשה אותה בשנת 2007. כיום היא מעסיקה יותר מ-700 עובדים בעולם, בהם כ-500 במטה ובמרכז הפיתוח בישראל, והשאר ביותר מ-10 מוקדי פעילות נוספים. בחודש יוני חתמה סלברייט על הסכם השקעה בהיקף של 110 מיליון דולר עם קרן הצמיחה Israel Growth Partners, השקעה שככל  הנראה תרמה למימוש עסקת המיזוג עם בלאק-באג.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , חדשות , מיזוגים ורכישות

פורסם בתגיות: BlackBag , מודיעין , סלברייט