סיקוונס הצרפתית מרחיבה את מרכז הפיתוח הישראלי

23 ינואר, 2020

המרכז החדש הוקם ברמת גן על בסיס כ-25 עובדים לשעבר של חברת סקיפיו, שעברו אליה בתחילת החודש. הם יתמקדו בפיתוח שבבי 5G ופתרונות ליישומי IoT קריטיים

חברת סיקוונס קומוניקיישנס (Sequans Communications) הצרפתית מרחיבה את תשתית הפיתוח שלה בישראל, ופתחה מרכז פיתוח חדש ברמת גן אשר יתמקד בפיתוח טכנולוגיות הדור החמישי (5G) עבור יישומי IoT. ככל הנראה מדובר בצוות של 25 מפתחים אשר עברו אליה מחברת סקיפיו (Sckipio) בתחילת החודש (ינואר 2020). בתחילת ינואר סיפר לכלכליסט מייסד ומנכ"ל סקיפיו, דוד באום, שהחברה חתמה על הסכם שלפיו צוות המפתחים של החברה יועבר לסקוונס, כאשר חלק קטן מעובדי החברה יישארו בה ויתמכו בלקוחות אשר רכשו את טכנולוגיות התקשורת האלחוטית רחבת הפס שלה (G.Fast).

חברת סיקוונס מפתחת שבבי תקשורת לרשתות 5G/4G. אחד ממוצרי הדגל של החברה הוא שבב Monarch LTE-M/NB-IoT, המיועד לספק קישוריות בתקני LTE-M  ו-NB-IoT לאבזרי IoT הפועלים בפס צר (Narrowband) ובהספק נמוך מאוד, כמו מדי צריכה, חיישנים תעשייתיים ויישומים בתחומי הבית החכם והעיר החכמה. חלק ממנו פותח במרכז הפיתוח הישראלי של החברה, אשר החל לפעול בשנת 2011.

חברת סיקוונס מסרה שהמרכז הישראלי החדש יתמקד בפיתוח פתרונות 5G ופתרונות ליישומי IoT קריטיים. הוא מיועד לחזק את מעמדה של החברה בתחום הדור החמישי וישליםפ את הפורטפוליו של מוצרים הממוקדים בשלושה מגזרים מרכזיים בשוק ה-5G IoT: תקשורת רחבת פס, יישומים קריטיים, ותשתיות 5G IoT בהיקף גדול מאוד (massive IoT). מנכ"ל החברה, ג'ורג' קאראם: "הצוות החדש ירחיב את הידע שלנו בתחום ה-5G ויבטיחו שנצליח לממש בזמן את אסטרטגיית הדור החמישי שלנו".

חברת סיקוונס הוקמה בשנת 2003 כדי לפתח שבבים עבור תקשורת WiMAX ובשנת 2009 ביצעה תפנית אסטרטגית ועברה להתמקדות בתחום ה-IoT. מדובר ביצרנית שבבים קטנה הנמצאת במשבר. ברבעון השלישי של 2019 הסתכמו מכירותיה בכ-7.5 מיליון דולר, המייצגות ירידה של 27.4% בהשוואה לרבעון השלישי 2018. החברה נסחרת בבורסה של ניו יורק לפי שווי שוק של כ-106 מיליון דולר. לא ניתן היה להשיג את תגובת סיקוונס וסקיפיו.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , תקשורת