בעקבות מגפת הביטולים: בוטלה תערוכת MWC בברצלונה

13 פברואר, 2020

לאחר שכל חברות הטכנולוגיה המובילות ביטלו את השתתפותן למארגנים לא נותרה ברירה: "ארגון GSMA החליט לבטל השנה את תערוכת MWC בעקבות החשש העולמי מהתפרצות נגיף הקורונה"

זה היה צפוי. הלילה הודיע ארגון GSMA, המארגן את תערוכת המובייל MWC בברצלונה, על ביטול הוועידה, שהיתה אמורה להיפתח ב-22 בפברואר. למארגנים למעשה לא נותרה ברירה רבה, וזאת לאור גל ביטולי ההשתתפות מצד חברות הטכנולוגיה המובילות, מה שלמעשה עיקר את קיום האירוע מתוכן. ביטול האירוע הוא תמרור אזהרה באשר להשפעות הרחבות יותר של משבר הקורונה על ההתנהלות התקינה של אירועים בינלאומיים, וזאת לאור העובדה כי לא דווח כלל על חולי קורונה בברצלונה או ספרד.

כעת, הביטול מציב בסימן שאלה את קיומם של אירועים בינלאומיים נוספים בתקופה הקרובה. "ארגון GSMA החליט לבטל השנה את תערוכת MWC בעקבות החשש העולמי מהתפרצות נגיף הקורונה, חששות הנסיעה של אנשים ונסיבות נוספות, שלמעשה לא מאפשרים לארגון לקיים את האירוע," נכתב בהודעה הקצרה.

אל תלחצו ידיים

תערוכת MWC, המתקיימת מאז 2006, הפכה בשנים האחרונות לאחד ממוקדי המשיכה הגדולים של תעשיית הטכנולוגיה, בזכות חשיבותה הגוברת של התקשורת הניידת לתשתיות ולתעשייה. חברות רבות המתינו עם ההכרזות החשובות לתערוכת MWC, והיא אופיינה בביתני ענק מושקעים ובמספר מסחרר על הכרזות על מוצרים חדשים.

ואולם השנה נגיף הקורונה טרף את כל הקלפים. הראשונה שפרצה את הסכר היתה חברת אריקסון, שהודיעה על ביטול השתתפותה בשבוע שעבר, ולאחריה הגיעו אנבידיה, LG, סוני, ZTE, אמזון ועוד. המארגנים ניסו לעצור את הסחף וחזרו והצהירו כי התערוכה תתקיים כמתוכנן, אך לצד  זאת, הודיעו על נקיטת אמצעי בטיחות מיוחדים.

הם כללו ניקוי וחיטוי שוטפים בכל האזורים הצפופים, כולל משטחים, מעקות והצגים בביתנים. העמדת ציוד חיטוי לשימוש הכלל, ותיגבור הצוות הרפואי. הם אף הגדירו פרוטוקול חדש להעברת המיקרופון מיד ליד במהלך ההרצאות והדיונים, כדי למנוע הדבקה, ופירסמו המלצה למשתתפים להימנע מביצוע לחיצות ידיים. היה זה ניסיון להרגיע את המשתתפים, אולם בסוף התברר שאווירת החרדה המלווה את כשלון המאבק בנגיף, לא מאפשרת לקייים אירוע כה גדול.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טאבלט וסמארטפון , משבר הקורונה

פורסם בתגיות: MWC , קורונה