גלובל דטה סנטר מקימה חוות שרתים בהשקעה של 100 מיליון שקל

31 מרץ, 2020

המתקן ייבנה במבנה תת-קרקעי ממוגן בקריית אריה, פתח תקווה, ויתפרס בשלב הראשון על-פני שטח של כ-6,000 מ"ר. הוא יתחיל לספק שירותי איחסון ואירוח תשתיות IT החל מאמצע 2021

בתמונה למעלה: משה לסמן, מייסד ומנכ"ל גלובל דטה סנטר בחוות השרתים בהרצליה. צילום: אייל טואג

חברת גלובל דטה סנטר (Global Data Center), המפעילה חוות שרתים (דטה סנטר) תת-קרקעית בהרצליה פיתוח, מתכננת להשקיע 100 מיליון שקל בהקמת מתקן נוסף בקרית אריה, פתח תקווה. המתקן יתפרס בשלב הראשון על פני שטח של כ-6,000 מ"ר. גם הוא ימוקם באתר תת-קרקעי ממוגן ויפעל בעוצמת חשמל של 15 מגה-וואט. שלב הבינוי צפוי להסתיים לקראת סוף 2020 והמתקן מתוכנן לפעול החל מאמצע 2021. החברה גם מערכת להכפלה בעתיד של שטח הדטה סנטר ל-12,000 מ"ר.

האתר יספק שירותי גיבוי באתר וגיבוי מרחוק, שירותי מחשוב ענן, שירותי בקרה ותפעול לפי דרישה ושירותי אצבע. בין השאר הוא יספק מתחמים ייעודיים שייבנו לפי דרישות הלקוח, ויכולות DRP/BCP – Disaster Recovery Plan/Business Continuity Plan לצורך התאוששות מאירוע כשל או אסון והמשכיות עסקית מלאה. באפריל 2019 השלימה החברה את הכפלת שטח חוות השרתים בהרצליה, לשטח של 6,000 מ"ר. בין החברות המשתמשות בשירותי המתקן בהרצליה: קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, כלל ביטוח, בית ההשקעות IBI, וחברות היי טק דוגמת אינפינידאט,SolarEdge ו-DSP Group, חברות רב לאומיות ועוד.

מייסד ומנכ"ל גלובל דטה סנטר, משה לסמן, אמר שהארגונים בישראל ובעולם, "מבינים את הערך העצום הגלום באירוח תשתיות ה-IT והתקשורת שלהם באתר חיצוני ממוגן הפועל בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים". החברה הוקמה ב-2013 בשיתוף ובגיבוי פיננסי של קבוצת ויולה וחברת ההשקעות גלנרוק של ליאון רקנאטי. לסמן כיהן בעבר כמנהל חטיבת ה-Outsourcing ב-IBM ישראל וכמנהל HP Global Services בישראל.

למידע נוסף: http://heb.globaldatacenter.co.il

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע