Digi-Key פירסמה מדריך ליישום רכש רכיבים בתהליך אוטומטי

2 אפריל, 2020

פתרונות API של החברה מספקים יכולת ביצוע רכש רכיבים אוטומטי, תוך חסכון בעלויות הרכש וקיצור זמני האספקה

בתמונה למעלה: מחסן המלאי של Digi-Key בעיירה Thief River Falls במינסוטה, ארה"ב

חברת Digi-Key Electronics החלה בהפצה חינם של המדריך לביצוע תהליך רכש רכיבים אוטומטי (free eBook) באמצעות פתרונות Application Programming Interface של החברה. פתרונות API של החברה מספקים יכולת ביצוע רכש רכיבים אוטומטי, תוך קישוריות מלאה בין מפרטי הלקוח, התאמת צרכיו למלאי הרכיבים הקיים, בדיקת התאמה וביצוע הזמנה מיידית. לצד המדריך, החברה העלתה לאתר שלה מחשבון הזמנות (ROI calculator) המאפשר לכל חברה להעריך את מידת החיסכון במחיר ובזמן של ההזמנות שהיא מצבעת באמצעות פתרונות API.

השימוש בתהליך API נעשה ללא תשלום, ולהערכת החברה חוסך ללקוחות אפלי דולרים בעלות הרכש ומקצר את זמני הקבלה של הרכיבים. במסגרת ההכרזה על אספקת המדריך, הציגה החברה את היתקונות שהשיגה חברת Sonic Manufacturing Technologies מקליפורניה, כאשר החליטה להשתמש בשיטת ההזמנות החדשה. חברת סוניק מייצרת אבות טיפוס ללקוחותיה, משלב תכנון המעגל ועד לייצור מלא, בתוך 5-10 ימים בלבד.

כדי לעמוד במשימה, היא מזמינה מיליון רכיבים בכל שבוע. החברה מסרה שכאשר עברה לשימוש במערכת API מבוססת ענן, היא חסכה 50% מעלות הרכש בלא צורך להוסיף כוח אדם. המערכת צמצמה את עלות הביצוע של כל הזמנה מ-40 דולר ל-9 דולר להזמנה, והשיגה חסכון של 400,000 דולר בשנה.

בתוך כך, דיווחה Digi-Key שהיא זכתה בפרס המפיץ המוצלח של חברת On Semiconductor לשנת 2019. יצרנית השבבים מסרה שערוצי המכירות ההפצה אחראים לכ-60% ממכירותיה, והם המגזר בעל הצמיחה המהירה ביותר.

חברת Digi-Key Electronics מהעיירה Thief River Falls במינסוטה, ארה"ב, היא מפיצה גלובלית של רכיבי אלקטרוניים המספקת כ-6.8 מיליון מוצרים של כ-750 יצרנים, שמתכום כ-1.4 מיליון רכיבים נמצאים אצלה במלאי וזמינים למשלוח מיידי. החברה מספקת משאבים נוספים למהנדסים, בהם EDA וכלי תכנון, גיליונות נתונים, תכנוני ייחוס, תכנים להעמקת הידע וההכשרה ועוד.

למידע נוסף על רכש אוטומטי: Digi-Key API Solutions

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: Digi-Key