עידו גור מחליף את ליאור פייט כמנכ"ל סגונה

22 אפריל, 2020

סגונה מפתחת פתרונות לניהול שרתי-קצה ברשתות סלולאריות, ועובדת בין היתר עם ג'וניפר, HP ועם חברת וודאפון. גור ניהל את GASNGO, ווקלטק ואת המכירות של ECI. הוא משקיע בחברות סיקלו, טרסיוס, פינדודו ועוד

חברת סגונה נטוורקס (Saguna Networks) מיקנעם, הודיעה על מינויו של עידו גור לתפקיד מנכ"ל החברה, במקומו של המייסד ליאור פייט שמונה לסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של החברה. חברת סגונה נוסדה בשנת 2008 ומפתחת פתרונות לניהול ענני קצה (MEC) ברשתות תקשורת מהדור הרביעי והדור החמישי. הכנסותיה של החברה ב-2019 נאמדות בכמה מיליוני דולרים. החברה עובדת בשיתוף פעולה עם חברות ציוד תקשורת כמו ג'וניפר ו-HP, וביחד הן מספקות פתרונות למפעילות תקשורת דוגמת וודאפון.

הפלטפורמה של החברה, vEdge, משמשת כדי לנהל חלק מהתעבורה והיישומים של הרשת בשרתי-קצה ולא בענן המרכזי של ליבת הרשת, על-מנת לצמצם את השיהוי של היישומים ולהפחית את העומס על השרת המרכזי. הפתרונות הללו הופכים להיות רלוונטיים במיוחד לקראת הדור החמישי והחדירה המסיבית של אביזרי IoT, שחלקם מחייבים שיהוי מינימלי, כמו למשל בתחום המכוניות המקושרות, המציאות הרבודה, תעשייה חכמה ועוד. גור אמר שהפתרונות המתקדמים של החברה "ממצבים אותה בעמדה ייחודית לנצל את ההזדמנויות בשוק ענני הקצה".

להפוך חברות לסיפורי הצלחה

גור הוא יזם סדרתי, משקיע אנג'ל ואיש עסקים. בפרופיל הלינקדאין שלו, מעיד על עצמו גור כמי שתשוקתו היא "להפוך חברות לסיפורי הצלחה עסקיים יוצאי דופן", ומונה את שורת הצלחותיו הניהוליות, ובכלל זה בחברת GASNGO, העוסקת בתחום הדלקנים וניהול ציי רכב, אותה ניהל בין 2011-2015 והוביל אותה ממצב של הפסד שנתי של 13 מיליון דולר למצב של איזון עסקי. לפני-כן הוא ניהל את חברת VocalTech שסיפקה פתרונות VoIP, בשנים 2008-2011. בשנים 2005-2008 הוא שימש כסמנכ"ל המכירות של חברת ECI. גור גם משקיע בשורה של חברות ישראליות, ובחלקן משמש כדירקטור. בהן: חברת הפארמה Tarsius, חברת הפינטק Findodo, חברת האנליטיקה Kryon, וחברת פתרונות התמסורת Siklu.

לריאיון עם טלי נצר, סמנכ"לית השיווק של סגונה, בפודקאסט של Techtime, לחצו כאן.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , תקשורת