דל הכריזה על פתרון אחסון חדש

6 מאי, 2020

מערך האיחסון PowerStore פותח בהשתתפות מרכז הפיתוח הישראלי. הוא מבוסס על רכיבי זיכרון בלתי נדיפים ועל מערכת ניהול מבוססת לימוד מכונה המאפשרת לקצר את זמני הגישה לזכרון ואת נפח הנתונים שהארגון צריך לאגור

מרכז הפיתוח בישראל של חברת דל טכנולוגיות (Dell) השתתף בפרוייקט פיתוח פלטפורמת האיחסון החדשה של החברה, PowerStore. הפלטפורמה תוכננה לספק זמינות של שש תשיעיות (99.9999%), ומאפשרת תמיכה במגוון רחב של עומסי עבודה בזכות ארכיטקטורת scale-up ו-scale-out עבור סביבות בלוק, קבצים ו-vVols של VMware. מנכ"ל ונשיא חטיבת האחסון העולמית של דל, דן ענבר, אמר שהארגונים מתמודדים כיום עם קושי בביצוע המעבר לטרנספורמציה דיגיטלית מלאה.

ענבר: "המכשול העיקרי הוא המאבק הבלתי פוסק בין הצורך לתמוך בעומסי העבודה התופחים, לבין אילוצים תקציביים ומורכבות תשתיות ה-IT. מערכת PowerStore משלבת אוטומציה עם ארכיטקטורת תוכנה חדשה, המספקת מענה לצרכים האלה". דל טכנולוגיות ישראל פרושה על פני ארבעה אתרים (באר שבע, הרצליה, גליל ים, חיפה) ועוסקת בפעילות פיתוח, מכירות ושירותים.

מרכז הפיתוח בישראל הוביל את הפרויקט, והפעיל גם צוותים מבוזרים באתרי החברה בעולם. החברה מסרה שמערך האיחסון מפעיל טכנולוגיות לימוד מכונה (Machine Learning) המאפשרות הפחתה של עד 99% מהאינטראקציות הדרושות לניהול יישומים, והאצה של פי 7 במהירות התגובה ביחס למערכות אחסון אחרות של החברה.

הפלטפורמה מבוססת על שימוש בשבבי זכרון בלתי נדיפים (NVMe) מקצה-לקצה, תמיכה באחסון Class Memory של כונני SSD Optane של אינטל וכוללת טכנולוגיות למניעת כפילויות (Dedup), דחיסה והפחתת נתונים ביחס של 1:4 ללא כל פגיעה בביצועים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע

פורסם בתגיות: Dell , אחסון , איחסון