הסכם שיפוי אסטרטגי לריווק עם איגוד הביטוח הגרמני DGUV

12 מאי, 2020

DGUV מאגד 36 ביטוחי תאונות אישיות המכסים יותר מ-80 מיליון גרמנים. נפגעי חוט שדרה המכוסים על ידי הביטוח יוכלו לקבל את מערכת השלד החיצוני של ריווק, המאפשרת למשותקים לצעוד

הסכם אסטרטגי נוסף לחברת ריווק (ReWalk) בשוק הביטוח בגרמניה. החברה מיקנעם, המפתחת מערכות-עזר רובוטיות לנפגעי עמוד שדרה, חתמה על הסכם שיפוי עם איגוד DGUV), המאגד כ-36 חברות ביטוח המספקות ביטוח תאונות אישיות ליותר מ-80 מיליון גרמנים. במסגרת ההסכם, נפגעי עמוד שדרה המכוסים על ידי הביטוחים הללו יהיו זכאים לקבל את מערכת השלד החיצוני ReWalk 6.0 של ריווק ולהשתמש בה בבית ובקהילה לאחר תהליך שיקום ואימון.

מדי שנה נפגעים אלפי גרמנים בחוט השדרה ומאבדים את יכולתם ללכת. לפני כשבועיים הודיעה ריווק על הסכמים דומים עם שניים מביטוחי הבריאות המובילים בגרמניה, TK ו-DAK, המכסים ביחד כ-16 מיליון גרמנים. גרמניה היא השוק השני בחשיבותו עבור ריווק, לצד ארצות הברית, ואחד משלושת מרכזי החברה נמצא בגרמניה.

המערכת של ריווק מסייעת למשותקים להזדקף ולצעוד.  היא כוללת מערך של חיישנים ומערכת בקרה מבוססת מחשב, המאפשרת למשתמש לנהל ולשלוט בתנועותיו. הפיתוח של המוצר נמשך יותר מעשור. החברה הוקמה בשנת 2001 על-ידי ד"ר עמית גופר לאחר שהוא עצמו נפגע קשה בעמוד השדרה לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים. הוא החליט לפתח מוצר שיחזיר את כושר התנועה לאנשים שנפגעו בפגיעה דומה, למרות שעקב חומרת מצבו הוא עצמו לא יכול להשתמש במערכת. עד כה מסרה החברה כ-580 מערכות שלד חיצוני למשותקים.

לפני כשנה השלימה ריווק פיתוח של מערכת-עזר נוספת, בשם ReStore, חליפה רובוטית "רכה" וחכמה, אשר מיועדת לאימוני הליכה בתהליך השיקום של נפגעי שבץ.  החברה מכרה כ-16 מערכות ReStrore מאז ההשקה. ב-2019 הסתכמו הכנסותיה של ריווק ב-4.9 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: ReWalk