שני מינויים חדשים בהנהלת סיקלו

26 מאי, 2020

איציק מרקוביץ מונה לסמנכ"ל התפעול ואילנה לוריא הגיעה מ-Novelsat לתפקיד מנהלת הכספים. עלייה בביקוש מוגבר לפתרונות התקשורת שלה מאז משבר הקורונה. "חשוב לנו להגדיל את יכולות הייצור כדי להבטיח את זמינות המוצרים"

חברת סיקלו (Siklu), המפתחת פתרונות תמסורת בגלים מילימטריים לתקשורת אלחוטית בפס-רחב, הודיעה על מינויים חדשים בהנהלה: אילנה לוריא מונתה למנהלית הכספים והתפעול ולמזכירת מועצת המנהלים, ואיציק מרקוביץ' מונה לסמנכ"ל התפעול. בחברה הסבירו כי השינויים הארגוניים התבצעו על רקע עלייה בפעילות החברה בשנה האחרונה ובביקוש לפתרונות פס-רחב.

בתפקידה האחרון לפני המעבר לסיקלו, שימשה לוריא בין 2012-2020 כמנהלת הכספים של חברת Novelsat, המפתחת פתרונות להעברת תכני וידיאו בתקשורת לוויינית. בהודעת המינוי צוין כי במסגרת תפקידה בנובלסאט הובילה לוריא תהליך של שינוי מבנה חוב ששיפר משמעותית את מצבה הפיננסי של החברה. במהלך שני העשורים האחרונים, מילאה לוריא תפקידים פיננסיים בכירים בנס טכנולוגיות, HP ואמדוקס, והיא מכהנת כיום גם במועצת המנהלים של חברת אלטק.

מרקוביץ' הצטרף לסיקלו ב-2011 בתפקיד מנהל שרשרת האספקה, וכעת יעבור לשמש כסמנכ"ל התפעול. לפני כן שימש מרקוביץ' בתפקידי ניהול לוגיסטיים באודיוקודס ובתעשייה האווירית. מנכ"ל החברה, רונן בן חמו (בתמונה למעלה), אמר כי עד כה שנת 2020 מסתמנת כשנת צמיחה וכי משבר הקורונה הגביר את הביקוש לפתרונות קישוריות בפס-רחב. "חשוב היה לנו לשמר את המומנטום ולהרחיב את יכולות הייצור והתפוקה שלנו, כדי להבטיח את זמינות המוצרים שלנו ולהגדיל את המלאים."

סיקלו מספקת תשתיות תמסורת אלחוטיות בגלים מילימטריים ברצועות התדרים V-band ו-E-band, שבין 60 ל-90 ג'יגה-הרץ. בניגוד  לרצועת התדרים שסביב 30 גי'גה-הרץ, המיועדת לדור החמישי וזכויות השימוש  בה נמכרות על ידי הממשל לחברות הטלקום בסכומי עתק, רצועות  ה-V וה-E פתוחות לשימוש חופשי ללא מכרז או בתשלום אגרה שנתית נמוכה.

קופסאות התקשורת של סיקלו מתבססות על שבב סיליקון גרמניום, מודם, ואנטנות ייחודיות פרי פיתוח עצמי. הקופסאות שלה מאפשרות לפרוש רשתות תקשורת אלחוטית ברוחב-פס גבוה גם במקומות שבהן אין תשתית קרקעית של סיבים אופטיים. במקרים רבים, הטכנולוגיה שלה נותנת מענה לבעיית "המייל האחרון", כלומר משמשת כדי לחבר באופן אלחוטי בין הנקודה שבה מסתיימת התשתית הסיבית לבין צרכן הקצה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: WIRELESS , דור חמישי , חדשות , מינויים , תקשורת אלחוטית

פורסם בתגיות: גלים מילימטריים , סיקלו