סינופסיס הכריזה על תמיכה ב-TensorFlow Lite למיקרו-בקרים

18 יוני, 2020

תוכנת ההסקות TensorFlow Lite for Microcontrollers של גוגל, מיועדת לרוץ על-גבי שבבים בעלי זיכרון מוגבל בנפח של כמה קילובייטים בלבד

חברת סינופסיס הכריזה שהיא תומכת בתוכנת TensorFlow Lite for Microcontrollers של גוגל, שעברה התאמה למעבדי DesignWare ARC של סינופסיס. תוכנת TensorFlow Lite for Microcontrollers מיועדת לרוץ על שבבים בעלי זיכרון מוגבל של כמה קילובייטים בלבד. היא מתוכננת לממש מודלים של למידת מכונה ליישומים כמו זיהוי מילים להפעלת מכשירים (wake-word detection), סיווג תנועות (gesture classification) וסיווג תמונות (image classification).

"תוכנת TensorFlow Lite for Microcontrollers מאפשרת למפתחים ליצור במהירות מודלים של למידת מכונה במכשירים בעלי צריכת הספק נמוכה", אמר פיט וורדן, מנהל טכני בגוגל.  ממשק התוכנה למעבדי ARC משתמש בספריית התוכנה embARC Machine Learning Inference התומכת בכל מעבדי ARC EM ו-ARC HS המצוידים ביכולות DSP. מעבדים אלה כוללים את הדגמים החסכוניים ARC EM5D, EM7D, EM9D ו-EM11D ואת המעבדים עתירי הביצועים ARC HS45D ו-ARC HS47D. הספרייה מופצת כתוכנת קוד פתוח חינמית באתר האינטרנט embARC.org.

"יעילות בצריכת הספק וביצועים הם דרישות מפתח למימוש פונקציונליות של למידת מכונה במכשירי קצה", אמר ג'ון קוטר, סגן נשיא בכיר לשיווק IP ואסטרטגיה בסינופסיס. "מיטוב הממשק של תוכנת TensorFlow Lite for Microcontrollers למעבדי ARC EM ו-ARC HS המצוידים ביכולות DSP מאפשר למפתחי SoC להאיץ את הפריסה של יכולות הסקה באמצעות למידת מכונה על גבי מכשירים שתכנוני ה-AI שלהם מבוססים על מעבדי ARC המיועדים לשוק ה-IoT".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות , סמיקונדקטורס , קניין רוחני

פורסם בתגיות: סינופסיס