פורד תטמיע את EyeQ של מובילאיי בכל מערכות ה-ADAS שלה

20 יולי, 2020

שתי החברות הכריזו על שיתוף פעולה אסטרטגי: השבב ומערכות התוכנה של מובילאיי יוטמעו בכל מערכת ה-ADAS של פורד, Co-Pilot360, ויתמכו ביישומי העזר. גם הלוגו של מובילאיי ייכנס למכוניות של פורד

מובילאיי (Mobileye) ויצרנית הרכב פורד (Ford) הכריזו היום (ב') על שיתוף פעולה אסטרטגי, שבמסגרתו תטמיע פורד את מערכת החישה החכמה של מובילאיי, EyeQ, הכוללת שבבים ומערכת תוכנה, בכל מערכות העזר לנהג Co-Pilot360 המותקנות במרבית הדגמים החדשים של פורד. שתי החברות משתפות פעולה כבר מספר שנים, אך בהכרזה הנוכחית פורד למעשה בוחרת במובילאיי כשותפה האסטרטגית שלה בכל תחום מערכות הבטיחות והעזר בדרגה 1 ו-2, וככל הנראה גם בדרגות הנהיגה האוטונומית העתידיות.

עבור מובילאיי וחברת-האם אינטל, מדובר בהסכם מסחרי נרחב ומשמעותי. בשנת 2019 מכרה פורד כ-5.6 מיליון מכוניות והיא משקיעה משאבים רבים בפיתוח יישומי בטיחות ועזר ושירותי מוביליות. כביטוי לחשיבות שיתוף הפעולה, פורד תשלב את הלוגו של מובילאיי בצג מערכת העזר במכונית. בהודעתה של פורד נאמר כי השבב של מובילאיי ישפר את יכולות הגילוי של המצלמות וזיהוי של סימוני כביש, תמרורים והולכי-רגל, ויתמוך ביישומי עזר כדוגמת שמירת נתיב, התראות התנגשות, בקרת שיוט, בלימת חירום ועוד.

המערכת של מובילאיי גם תתמוך ביישום חדש, שיהיה זמין בדגמי מוסטנג F-150 ו-Mach-E, אשר מאפשר נהיגה "ללא ידיים" לאורך 100 אלף קילומטרים של כבישים בינעירוניים אשר מופו מראש.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: ADAS , מובילאיי , פורד