יניב ורדי מונה למנכ"ל Claroty

21 יולי, 2020

קלרוטי מספקת פתרונות הגנה על רשתות תקשורת תפעוליות (Operational Network) במתקני תשתית קריטיים ובמפעלי תעשייה. מאז הקמתה החברה גייסה כ-100 מיליון דולר

חברת קלרוטי (Claroty) מנחלת יצחק, שהוקמה בשנת 2015 על-ידי קבוצת Team8, מינתה את יניב ורדי למנכ"ל החדש של החברה. קלרוטי מספקת פתרונות הגנה על רשתות תקשורת תפעוליות (Operational Network) במתקני תשתית ובמפעלי תעשייה. מאז הקמתה החברה גייסה כ-100 מיליון דולר. בין לקוחותיה מצויים תאגידים תעשייתיים גדולים מאוד, בהם: סימנס, שניידר אלקטריק, רוקוול, NTT, מיצואי ועוד.

ורדי מגיע לחברה מהצד של הלקוחות: בארבע השנים האחרונות הוא שימש כמנהל תחום הפתרונות העסקיים של חברת שירותי האנרגיה הבריטית Centrica. לתפקיד הזה הוא הגיע לאחר מכירת חברת פנורמיק פאואר הישראלית לתאגיד Direct Energy, הנמצא בבעלות סנטריקה, ונחשב לאחד מתאגידי האנרגיה הגדולים בצפון אמריקה.

חברת פנורמיק פיתחה טכנולוגיית חישה ומערכת תוכנה המאפשרות לעקוב אחר רשת החשמל של הארגון כדי להשיג חיסכון באנרגיה ולגלות תקלות בשלבי ההתהוות. ורדי ניהל אותה במשך ארבע שנים עד למכירתה לדיירקט אנרג'י תמורת כ-60 מיליון דולר במזומן. "משבר הקורונה האיץ את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית", אמר ורדי. "המפעלים מחפשים בית אחד (one-stop-shop) עבור כל צורכי ה-OT וה-IoT התעשייתי. קלרוטי היא החברה היחידה בתעשייה שמסוגלת לספק פלטפורמה כזו מקצה לקצה".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , אנשים , חדשות

פורסם בתגיות: Claroty , יניב ורדי