ג'וניפר נטוורקס הרחיבה את יכולות ה-AI ברשת הארגונית

30 יולי, 2020

הכריזה על הדור הרביעי של הרשת הארגונית הכוללת בינה מלאכותית . עד היום הרשת סיפקה יכולות אלה ברמת ה-WLAN וה-LAN, וכעת היא מספקת אותן גם ברמת ה-WAN

חברת ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) הכריזה על הדור הרביעי של הרשת הארגונית הכוללת בינה מלאכותית (AI). עד היום הרשת סיפקה יכולות אלה ברמת ה-WLAN וה-LAN, וכעת היא מספקת את היכולות גם לרמת ה-WAN. ההכרזה מבטאת את השילוב של טכנולוגיית הבינה המלאכותית של חברת Mist שאותה רכשה ג'וניפר בתחילת 2019.

מיסט פיתחה את תוכנת Marvis שבמקור נועדה לפשט את ההקמה והתיפעול של רשתות Wi-Fi באמצעות לימוד וניטור רציף של הרשת. אולם כיום היא משמשת לביצוע תיקונים אוטומטיים של הרשת באמצעות הרצתה על-גבי המתגים של ג'וניפר. הטכנולוגיה שימשה לפיתוח שירות WAN Assurance חדש המספק תובנות מסניפים (branch), תיאום אירועי client-to-cloud לטובת פתרון רציף של בעיות, איתור אנומליות ותמיכה פרואקטיבית.

בנוסף, מסייע הרשת הווירטואלי של ג'וניפר צוייד בממשק התקשרות חדש, AIOps, המדווח על אינטראקציות בזמן אמת ומציג רשימת המלצות פרואקטיביות. Juniper Mist WAN Assurance כולל: הזרמת נתוני טלמטריה ממכשירי ה-SRX למנוע AI בענן לאפשר רמות שירותי WAN מותאמות אישית, פעולה בתיאום עם Marvis לתיזמון אירועים ברשתות LAN, WLAN ו-WAN ובידוד ופתרון בעיות רציף בכל הדומיינים, ופעולה פרואקטיבית כתוצאה מאיתור אנומליות.

השיפור למסייע הרשת הווירטואלי, Marvis conversational interface, מעניק יכולת אינטראקטיבית לתובנות רשת ופתרון בעיות: הוא מבין את הכוונה מאחורי שאלה הנשאלת בשפה טבעית, מאפשר למשתמשים לתת משוב על התשובה של Marvis ולציין אם הוא ענה נכונה על השאלה או איתר את שורש הבעיה כך שהוא ימשיך ללמוד – דרישה מהותית לתמיכה מבוססת AI. הוא נבנה על בסיס ממשקי API פתוחים, המאפשרים ללקוחות ליצור קשר עם מערכות ה-IT ולהפוך את הרשת לאוטומטית בעזרת AIOps.

למידע נוסף: AI-Driven Enterprise 4.0: Unparalleled User Experiences from Client to Cloud

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות , תקשורת