ארו ישראל תחלק כרטיסי פיתוח של שירהטק הכוללים מודולים סלולריים ו-GNSS של חברת Quectel

5 אוגוסט, 2020

חברת ארו ישראל הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה עם חברת Quectel Wireless Solutions, אשר מספקת מודולים סלולריים במגוון טכנולוגיות, מודולים חכמים ומודולי GNSS

הכתבה בחסות חברת ארו ישראל

חברת ארו ישראל הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה עם חברת Quectel Wireless Solutions, אשר מספקת מודולים סלולריים בטכנולוגיות G5, LTE, LTE-A, LPWA,C-V2X, GSM / GPRS, UMTS / HSPA , מודולים חכמים ומודולי GNSS. חברת Arrow Electronics פיתחה בשיתוף פעולה עם חברת שירהטק פתרונות (Shiratech Solutions), מספר כרטיסים להוספה קלה ומהירה של רכיבי סלולר של Quectel לכרטיסים ולמערכות פיתוח: כרטיסים עם חיבור Arduino Sheild או בתקן 96Board. בשבועות הקרובים היא תציע ללא עלות חלק מהכרטיסים של שירהטק.

תחום המודולים הסלולריים

חברת Quectel נחשבת למובילה טכנולוגית ומקצועית בתחום IoT ומספקת שירות one-stop עבור מודולים סלולריים. בעולם מותקנים יותר מ-100 מיליון מכשירים שבהם יש לפחות מודול אחד של Quectel. הקצב מוכפל מדי שנה. לחברה מגוון רחב של מודולים דור 4 בקטגוריות מ-1CAT עד 20CAT בתצורות שונות של LGA , MiniPCIE ו-2.M. בדור החמישי Quectel השיקה סדרה של 2 משפחות הכוללות Sub 6G ו-mmWave מבוססות מעבדים של חברת קואלקום, עם אישורי תקינה רגולטוריים בחברות תקשורת שונות ברחבי העולם.

תחום ה-GNSS ומודולים חכמים

בתחום ה-GNSS יש ל-Quectel מספר גדול של מוצרים, בהם High Precision Location and Timing, פתרונות Dead Reckoning, מקלטים רב-תדריים, תמיכה מרובת קונסטלציות, Raw Data, ועוד. כמן-כן, לחברה מודולים חכמים מבוססי אנדרואיד ולינוקס, הכוללים מעבדי קואלקום שונים, זכרון RAM וזכרון Flash, תקשורת סלולרית, Wi-Fi ובלוטות' (BT). המודולים מגיעים עם פלטפורמת תוכנה המפשטת ומקצרת את זמן פיתוח ומוזילה את עלות התכנון.

שירות בישראל

ל-Quectel נציגות מקומית הנותנת מענה ישיר ושירותי ייעוץ, תכנון, מכירה ושירות בדיקות מול ספקי תקשורת ברחבי העולם.

כרטיסי שירהטק עם מודולים סלולריים של Quectel

בשבועות הקרובים תספק חברת ארו ישראל, ללא עלות, חלק מהכרטיסים שפותחו על-ידי שירהטק הישראלית אשר כוללים את המודולים של חברת Quectel. מדובר באחד מהכרטיסים הבאים:

למידע על הפתרונות השונים של חברת Quectel ולקבלת כרטיס פיתוח, ניתן לפנות למהנדס האפליקציות אופיר סיזבסקי ולצוות ה-FAE של ARROW.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , חדשות , מחשבים ומערכות משובצות , רכיבים , שיווק והפצה