מנכ"ל רשות החדשנות, אהרון אהרון, מסיים את תפקידו

31 אוגוסט, 2020

אהרון הגיע לרשות בשנת 2017 לאחר ששימש כמנהל מרכז הפיתוח של אפל בישראל. הרשות תקים ועדת איתור לחיפוש מנכ"ל חדש. אהרון צפוי לפרוש מהתפקיד בתוך כשלושה חודשים

בתום כ-4 שנים בתפקיד מנכ"ל רשות החדשנות, הודיע אהרון אהרון לחברי מועצת הרשות שהוא מבקש לסיים את תפקידו. אהרון יישאר בתפקיד לכל הפחות ב-90 הימים הקרובים, או עד שיימצא מחליף על-ידי ועדת האיתור שתוקם. אהרון מסר: "כאשר קיבלתי על עצמי את ניהול רשות החדשנות עמדה לנגד עיני יכולת ההשפעה העצומה שלה על התעשייה והמשק בישראל. הרשות היא גוף מקצועי, חיוני והכרחי להמשך השמירה על יתרונה היחסי של מדינת ישראל בתעשיית ההייטק.

"נערכנו מבעוד מועד למשבר הבריאותי והכלכלי בהייטק. השקנו כלים להתמודדות עם המשבר, בהם: פרויקטי מימון וסיוע לחברות הייטק בזמן מגפת הקורונה; מסלול מענקים מהיר; כניסת המשקיעים המוסדיים להייטק לאחר 20 שנים בהן הם לא לקחו חלק בשוק ההייטק הישראלי ועוד. אני מסיים את תפקידי ברשות החדשנות בגאווה ובתחושת סיפוק".

יו״ר הרשות והמדען הראשי במשרד הכלכלה והתעשייה, ד״ר עמי אפלבום, אמר שאהרון אהרון "הוביל את רשות החדשנות להישגים אדירים ולמיצובה כגוף ציבורי מוביל. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך, ובטוח שהוא ימשיך להשפיע על החדשנות הישראלית. מועצת רשות החדשנות תפעל באופן מיידי להקמת ועדת איתור שתבחר מנכ"ל חדש".

40 שנות הייטק

אהרון הוא בעל נסיון של כ-40 בתעשיית ההייטק הישראלית והעולמית. את הקריירה המקצועית שלו החל בחטיבת המחקר של יבמ שבה עבד 14 שנים ומילא תפקידי ניהול בכירים בתחומי חומרה, תוכנה וארגון. ב-1996 מונה לסמנכ"ל בחברת Zoran, בה ניהל את מרבית פעילויות החברה ממטה החברה בארה"ב. ב-2001 מונה למנכ"ל חברת Seabridge וניהל את תהליך ההבראה שלה.

בהמשך כיהן כיו"ר Discretix שנמכרה ל-ARM, וייסד את חברת Camero שנמכרה ל-SK ב-2010. ב-2011 הקים את מרכז המו"פ של אפל בישראל ושימש כסמנכ"ל טכנולוגיות חומרה של אפל העולמית עד לשנת 2017, שבה קיבל לידין את ניהול רשות החדשנות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות

פורסם בתגיות: אהרון אהרון , רשות החדשנות