איידוק שילשה את המכירות ב-2020

16 ספטמבר, 2020

החברה הודיעה על גיוס נוסף של 20 מיליון דולר, על רקע הדרישה בעולם הרדיולוגיה לפתרונות מבוססי AI. החברה קיבלה עד כה אישורי FDA ל-6 אלגוריתמים שלה, לרבות לזיהוי תסמיני קורונה

חברת המד-טק איידוק (Aidoc), המפתחת אלגוריתמים מבוססי בינה מלאכותית המפענחים סריקות דימות בבתי-חולים ומתריעים על מצבי חירום, הכריזה היום על גיוס של 20 מיליון דולר, כחלק מהרחבת סבב גיוס B. עד כה גייסה החברה כ-60 מיליון דולר. בחברה מסבירים כי הגיוס נועד לתת מענה לביקוש הגובר לפתרונות מבוססי AI בתחום הרדילוגיה, ומציינים כי הכנסות החברה גדלו עד כה ב-2020 פי שלושה.

איידוק פועלת בתחום הצומח של שימוש בבינה-מלאוכתית לפענוח סריקות דימות כמו רנטגן, CT ו-MRI. הפלטפורמה של החברה מתממשקת לשרת של בתי החולים ובודקת באופן אוטומטי את את סריקות הדימות של המאושפזים או המטופלים בחדר המיון. המערכת יודעת לזהות ממצאים חריגים כמו דימום תוך-גולגולתי, שבר בעמוד השדרה או שבץ. בדרך כלל, הרדיולוג התורן בבית החולים בודק את הסריקות לפי סדר הגעתן. המערכת של איידוק מתעדפת עבור הרדיולוג את הסריקות שעשויות  הצביע על מצבי חירום המצריכים טיפול דחוף. פיתוח האלגוריתמים מתבסס על למידת-עומק וניתוח ביג-דאטה של מיליוני תצלומים וסריקות במטרה לחלץ תבניות שמאפיינו תסמונות ומצבים רפואיים.

עד כה קיבלה החברה אישורי FDA עבור שישה אלגוריתמים שפיתחה. בחודש מאי קיבלה מה-FDA אישור לאלגוריתם חדש לגילוי ממצאים הקשורים בהידבקות בקורונה בסריקות דימות בבתי חולים. לדברי החברה, הפלטפורמה שלה פרוסה בכ-400 מרכזים רפואיים ברחבי העולם.

האזינו לשיחה עם סמנכ"לית השיווק של איידוק, אריאלה שוהם, מתוך תוכנית הפודקאסט שלנו שעלתה בינואר 2020 (השיחה עם אריאלה מתחילה בדקה 25:00):

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ביג דאטה , בינה מלאכותית , גיוסי הון , חדשות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: FDA , איידוק