כנס המפתחים NXP Connects יתקיים ב-21-22 באוקטובר 2020

5 אוקטובר, 2020

האירוע מיועד למקבלי החלטות בתעשייה, למפתחים ולמהנדסי יישומים. האירוע כולל דיוני פאנל, הכרזות וכ-50 סדנאות ותערוכה מקוונת. הרישום לכנס הוא חינם וניתן להתחבר אליו מכל מחשב או אבזר נייד

כנס NXP Connects 2020, שהוא כנס המפתחים השנתי של חברת NXP, יתקיים השנה במתכונת וירטואלית בימים ד' ו-ה', ב-21 וב-22 לאוקטובר 2020. האירוע מיועד למקבלי החלטות בתעשייה, למפתחים ולמהנדסי יישומים. הרישום לכנס הוא חינם וניתן להתחבר אליו מכל מחשב או אבזר נייד. כנס המפתחים ייערך בהשתתפות מנהלים בכירים ואנשי הצוות הטכני של חברת NXP ושל השותפות המרכזיות שלה. הוא יכסה התפתחויות ומגמות בתחומי הרכב, מיחשוב בקצות הרשת, קישוריות מאובטחת ועוד.

לצד ההרצאות והפאנלים של מומחים מהתעשייה, יתקיימו 50 סדנאות הכשרה מקוונות, ותתאפשר גישה ישירה אל מהנדסי החברה לצורך התייעצות וקבלת מידע. הארוע ייפתח בהרצאה של של נשיא ומנכ"ל NXP, קורט סיפרס ולאחריו הרצאות פתיחה שבהן יוכרזו טכנולוגיות חדשות ומוצרים חדשים של סמסונג, סימנס ושל חברת NXP.

דיוני הפאנל המרכזיים יתמקדו בנושאים כמו מגמות בתחום ארכיטקטורות המיחשוב של אבזרי קצה, ארכיטקטורות מבוססות שירות (SOA), התפתחויות בתחום הרכב החשמלי, מגמות בתחום רשתות התקשורת האלחוטיות המקומיות ועוד. בכל התחומים האלה ובנושאים הקשורים אליהם ייערכו הדרכות מקצועיות, הכרזות על מוצרים חדשים ותצוגות ביצועים.

חברת NXP מיוצגת בישראל על-ידי חברת טלסיס.

למידע נוסף: NXP Connects 2020

לרישום לכנס: Registration to NXP Connects 2020

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , סמיקונדקטורס

פורסם בתגיות: NXP