אדאסקיי מקימה קו ייצור עצמי להאצת המסחור

22 אוקטובר, 2020

החברה מיקנעם פיתחה חיישן תרמי לטווח רחוק עבור יישומי ADAS, עיר חכמה ומדידת חום בסביבות הומות-אדם

חברת אדאסקיי (Adasky) השלימה גיוס בסבב B של 15 מיליון דולר, במטרה להרחיב את יכולות הייצור של החברה ולהאצת המסחור של החיישן התרמי שפיתחה לתעשיית הרכב ויישומים נוספים. בכוונת החברה להקים קו ייצור עצמי בתוך החברה לייצור והרכבה של כל המערכת. את הגיוס הובילו שתי משקיעות קיימות: יצרנית רכיבי האלקטרוניקה והקרמיקה היפנית Kyocera ויצרנית החלפים לתעשיית הרכב מדרום-קוריאה Sungwoo Hitech.

דאסקיי פיתחה חיישן מסוג חדש בשם Viper, המתבסס על מצלמה תרמית הקולטת קרינה בטווח האינפרא-אדום רחוק (20THz-300GHz) ואלגוריתמים של ראיית מכונה המאפשר לתרגם את הקרינה ולזהות את האובייקטים מחוץ לרכב. מאחר שהמצלמה התרמית מסוגלת לקלוט שינויים קלים בטמפרטורה (בשיעור של 50 מילי-קלווין), המערכת יודעת להבדיל בין יצורים חיים ובעלי חיים לבין מכוניות ואובייקטים מלאכותיים. להערכת החברה, יכולת הזיהוי של החיישן Viper גבוהה יותר בהשוואה לחיישני מכ"ם או LiDAR בתנאים קיצוניים כמו חשיכה, גשם כבד, ערפל ואור שמש מסנוור.

רכב אוטונומי, קורונה ועיר חכמה

אדאסקיי ביססה על הטכנולוגיה התרמית שלה שלושה קווי מוצרים: חיישן תרמי למערכות ADAS ונהיגה אוטונומית, מערכת מותאמת שפיתחה החברה לניטור אנשים שלוקים בחום גבוה במרחבים הומי-אדם, כחלק מהמאבק בהתפשטות הקורונה, ומערכת תרמית ליישומי עיר חכמה ותקשורת בין כלי-רכב לתשתיות דרך (V2I).  בחודש מרץ דיווחה אדאסקיי על הסכם ראשון עם יצרן של רכב חשמלי להטמעת החיישן שלה בדגם של מכונית אוטונומית ברמה 4 (Level 4).

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , גיוסי הון , חדשות , ייצור וקבלנות משנה

פורסם בתגיות: AdaSKY , אינפרא-אדום