לקוח ראשון למערכת HomeSecure של אלוט

22 אוקטובר, 2020

מפעילת תקשורת אסייאתית, עם מיליוני משתמשים, תטמיע את פלטפורמת הגנת הסייבר המאפשרת לנהל דרך הנתב את המכשירים המקושרים והמשתמשים בבית ובעסק

Allot CEO Erez Antebi

[בתמונה: מנכ"ל החברה ארז ענתבי]

חברת אלוט (Allot) דיווחה אתמול (ד') על לקוח ראשון למערכת הגנת הסייבר HomeSecure, שהחברה השיקה באחרונה המיועדת להשגחה הורית ולניהול התקשורת בעסקים קטנים ובינוניים. מפעילת תקשורת
מובילה במזרח-אסיה, עם מיליוני משתמשים, רכשה מאלוט רישיון קבוע עבור השירות ותטמיע את הפלטפורמה ברכיבי תקשורת שהמפעילה תספק לצרכנים ובסביבת הענן שלה.

המערכת מבוססת על טכנולוגיה שפותחה בחברת בנטונומי (Netonomy), שנרכשה על ידי אלוט ב-2018,  ומשתמשת בנתב התקשורת כנקודת הגנת הסייבר על תשתית התקשורת של העסק ועל ניהול המכשירים המקושרים והמשתמשים השונים בבית על ידי הורה משגיח. המערכת פועלת באמצעות קוד חסכוני ביותר הכתוב בשפת C, אשר מנתח את תעבורת התקשורת העוברת דרך הנתב. התוכנה כוללת בסיס נתונים של כתובות אינטרנט שהוגדרו כמסוכנות.

ברגע שאחד מהמכשירים מנסה להגיע אל כתובת כזאת, הנתב עוצר את התנועה. מאחורי הנתב נמצאת מערכת אחורית הפועלת בשרתי הענן של ספק התקשורת. היא מתעדכנת ברציפות על מפת האיומים, ומייצרת פרופיל שימוש בנתבים. המפעיל משתמש במערכת כדי לעדכן את בסיסי הנתונים בנתבים השונים, כדי להבין את התנועה ברשת שלו וכדי להפעיל תוכנת בינה מלאכותית העוקבת אחר הפרופילים ומזהה מצבים שבהם יש להתריע בפני הלקוחות על פעילות חשודה ברשת הפנימית שלהם. באותו אופן, היישום העסקי מאפשר לאכוף מדיניות אבטחה על כל המשאבים בעסק, ולקבל מהמפעיל שירותי אבטחה בתשלום.

חברת אלוט פועלת מול חברות התקשורת המספקות שירות ללקוחות הקצה. החברה מהוד השרון מעסיקה כיום כ-700 עובדים, מהם כ-40 בתל אביב, ומתמקדת במתן פתרונות אבטחה לספקיות תקשורת, אשר חלק גדול מהם מבוסס על טכנולוגיית הליבה המקורית של החברה לניתוח עומק של חבילות תקשורת (Deep Packet Inspection). הלקוחות שלה משתמשים בטכנולוגיה הזאת כדי לספק שירותי אבטחה ללקוחות הקצה שלהן.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , דור חמישי , חדשות , טאבלט וסמארטפון , תקשורת

פורסם בתגיות: אלוט