שיפור משמעותי בשולי הרווח של סרגון

8 נובמבר, 2022

גידול בהכנסות משירותי תוכנה ומעסקאות בארצות הברית, וכן ירידה בעלויות המשלוחים, הזניקו את שולי הרווח של החברה ב-5%. השוק בארצות הברית הופך לשוק הגדול ביותר של החברה, ביחד עם הודו

חברת סרגון (Ceragon) דיווחה אתמול (ב') על הכנסות של 78.6 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2022, גידול קל של 3.3% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2021. ואולם, הנתון המשמעותי ביותר בדו"ח של סרגון – ואשר הוביל לזינוק של 8% במנייה בנסד"ק אתמול – הוא השיפור המשמעותי בשולי הרווח, שעמדו על 35.3%, בהשוואה ל-30.9% ברבעון המקביל ו-30.5% ברבעון הקודם. בחברה מייחסים את השיפור ברווחיות בגידול בהכנסות משירותי התוכנה, עסקאות בצפון אמריקה שהתאפיינו בשולי רווח גבוהים יותר ומירידה בעלויות השילוח.

הרווח התפעולי הסתכם ב-1.9 מיליון דולר, והיה עשוי להיות גבוה יותר, לולא הוצאה חד-פעמית של 4 מיליון דולר הקשורה לסיכול ניסיון ההשתלטות העוינת של חברת Aviat האמריקאית. ברמה הגיאוגרפית, הכנסותיה של סרגון ברבעון היו מגוונות, כאשר 28% הגיעו מהשוק ההודי, 27% מארצות הברית וקנדה ו-13% מאירופה. החברה צופה לסיים את השנה עם הכנסות של 296-304 מיליון דולר, ולצמוח ב-2023 ל-325-345 מיליון דולר.

סרגון מספקת פלטפורמות לתמסורת אלחוטית (Backhaul) המקשרות בין אתרים מרוחקים ובין תאים סלולריים וליבת הרשת, ומאפשרות למפעילות תקשורת להרחיב את קיבולת הרשת.

מנכ"ל החברה דורון ארזי התייחס לתוצאות ואמר: "ברבעון השלישי רשמנו הצלחות בתחומי מפתח של הפעילות העסקית שלנו. היקף ההזמנות שלנו נמצא ברמות השיא, ובכלל זה ישנו גידול בהזמנות מהשוק בצפון-אמריקה, שצפויות להניב שולי רווח גבוהים יותר. אנחנו ממשיכים לראות גידול בפרויקטים של הדור החמישי, כאשר ספקיות תקשורת וחברות פרטיות מחפשות טכנולוגיות משתלמות לצורך שדרוג הרשתות שלהן. למרות אי-היציבות המקרו-כלכלית והסיכונים סביב המחסור ברכיבים, אנחנו בטוחים במידה רבה יותר באסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , דור חמישי , חדשות

פורסם בתגיות: סרגון