אייל זלינגר ינהל את התחום הביטחוני בגילת

3 נובמבר, 2020

בתפקידו האחרון בצה"ל שימש כראש מטה אגף התקשו"ב. המינוי הוא חלק מאסטרטגיית גילת להתמקד בשוק הבטחוני. "הזדמנות יוצאת דופן עבורי למלא תפקיד חשוב בהאצת הצמיחה של החברה בתחום הביטחוני"

חברת גילת רשתות לוויין (Gilat) הודיעה היום (ג') על מינויו של תת-אלוף במיל' אייל זלינגר לתפקיד סגן נשיא ומנהל הפעילות הביטחונית הגלובלית. מגילת נמסר ל-Techtime כי צירופו של זלינגר הוא חלק מהאסטרטגיה של החברה להרחיב את המיקוד בתחום הביטחוני בארץ ובעולם. עד כה לא היתה בגילת הגדרת תפקיד כזו בגילת. זלינגר ייכנס לתפקידו בתחילת חודש דצמבר.

אייל זלינגר. מקור: אגף תקשו"ב

זלינגר שירת מעל לשלושים שנה בחיל הקשר והתקשוב בצה"ל, עד לפרישתו ב-2015 בדרגת תת-אלוף. הוא שימש במהלך שירותו כקצין קשר ותקשוב ראשי (קשר"ר) ובתפקידו האחרון שימש כראש מטה אגף התקשוב. זינגר אמר: "ההצטרפות לגילת מהווה עבורי הזדמנות יוצאת דופן למלא תפקיד חשוב בהאצת הצמיחה של החברה בתחום הביטחוני, הן בשוק המקומי והן בשוק הבינלאומי".

בשבוע שעבר דיווחה גילת על הזמנה בתחום הביטחוני בהיקף של כמה מיליוני דולרים ממשרד הביטחון האמריקאי לאספקת מגברי מצב מוצק המבצעים גם המרה של האותות מתדרים נמוכים לתדרים גבוהים (Block Upconverter), עבור מרכיב התקשורת הלווייינית ברשת תקשורת של הצבא. מדובר במגברי 50W Ka-band צבאיים המיוצרים על-ידי החברה הבת האמריקאית Wavestream.

גילת מתאוששת מסאגת המיזוג הכושל עם חברת Comtech האמריקאית. לאחר שסיכמו בתחילת השנה על מיזוג שבו תרכוש קומטק את גילת תמורת 577 מיליון דולר, החלו להתגלע מחלוקות בין שתי החברות שהגיעו עד לבית המשפט הכלכלי של מדינת דלוואר. בחודש שעבר השיגו שתי החברות הסכם לביטול המיזוג וקומטק תשלם לגילת פיצויים בגובה של 70 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים , תעופה וביטחון , תקשורת

פורסם בתגיות: אייל זלינגר , גילת