רונן לווינגר עבר מאינוויז לחברת DustPhotonics ממודיעין

9 נובמבר, 2020

חברת DustPhotonics מפתחת ומייצרת פתרונות תקשורת אופטיים מהירים עבור מרכזי נתונים גדולים ועתירי עיבוד. החברה הוקמה בתמיכת היו"ר אביגדור וילנץ. בסוף 2019 היא גייסה 25 מיליון דולר

חברת DustPhotonics ממודיעין מינתה את רונן לווינגר (בתמונה למעלה) לנשיא החברה. במסגרת התפקיד הוא יהיה אחראי על המחקר, הפיתוח והתיפעול, וידווח למייסד משותף ולמנכ"ל בן רובוביץ. לווינגר מגיע מחברת אינוויז שבה הוא היה אחראי על הקמת מערך ההנדסה ובקרת האיכות של חיישני ה-LiDAR של אינוויז, אשר צריכים לעמוד בדרישות המחמירות ביותר של תעשיית הרכב. לפני-כן הוא שימש סגן נשיא בכיר בחברת מלאנוקס, שבה ניהל קבוצה המונה כ-350 עובדים.

חברת DustPhotonics מפתחת ומייצרת פתרונות תקשורת אופטיים מהירים עבור מרכזי נתונים גדולים ועתירי עיבוד. המוצרים של החברה מבוססים על טכנולוגיית AuraDP עצמית, אשר מאפשרת לשפר את האיכות של מחברים תקשורת אופטיים באמצעות טכניקת כיוונון מדוייקת וייחודית שהחברה פיתחה, המתאימה גם לתהליכי ייצור המוני. המוצרים של החברה הם מקמ"שים נשלפים המאפשרים לספק תקשורת איתרנט במרכז הנתונים מהירויות של עד 400GB/s ובמרחקים של עד 100 מטר בין השרתים.

החברה הוקמה בשנת 2017 על-ידי קבוצה של מומחים בתחום התקשורת האופטית: המנכ"ל בן רובוביץ' שימש כמנהל קבוצת שלמות האות במלאנוקס ולאחר מכן ניהל במשך ארבע שני את קבוצת פיתוח האלקטרו-אופטיקה של Amphemol TCS. הטכנולוג הראשי ד"ר קובי השרוני, שימש כמנהל הפיתוח של תחום האלקטרו-אופטיקה בחברת Compass Networks.

המתכנן הראשי אמיר גרון, הגדיע לחברה אחרי 30 שנות נסיון בתחום האופטיקה ,שבהן שימש כמנהל צוותי פיתוח בחברות כמו קיארו, אינדיגו ו-Compass Networks. ראש תחום הסיליקון פוטוניקס, יואל שטרית, מגיע מחברת אינטל שבה עסק בפיתוח טכנולוגיות סיליקון פוטוניקס חדשניות. החברה הוקמה בהשקעה ראשונית של היו"ר אביגדור וילנץ. בשנת 2019 היא ביצעה סבב גיוס ראשון בהיקף של 25 מיליון דולר בהובלת אינטל קפיטל ובהשתתפות וולדן (WRVI Capital). בעקבות הגיוס הצטרף ליפ בו-טאן בתחילת 2020 אל דירקטוריון החברה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , אנשים , חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: DustPhotonics , אביגדור וילנץ