ענת פרן מונתה לסמנכ"לית תפעול ו-IT בסלברייט

7 דצמבר, 2020

פרן תנהל את כלל התשתיות התומכות של החברה ובהן מחלקת ה-IT, מחלקת מערכות המידע ומחלקות התפעול והרכש. ברבעון הראשון של שנת 2021 החברה צפויה להכריז על מערכת Digital Collector

חברת סלברייט (Cellebrite) מפתח תקווה הודיעה על מינויה של ענת פרן לתפקיד סמנכ"לית למערכות מידע ותפעול (SVP Information Systems and Operations). פרן תנהל את כלל התשתיות התומכות של החברה ובהן מחלקת ה-IT, מחלקת מערכות המידע ומחלקות התפעול והרכש. פרן היא בעלת ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום תשתיות המחשוב בתעשיית ההייטק. בשלוש השנים האחרונות שימשה בתפקיד סמנכ"לית גלובלית לתחום ה-IT בסלברייט, והתמקדה בבניית תשתיות המחשוב, ממשקי העבודה ותשתיות האבטחה של החברה.

לפני-כן שימשה במשך 5 שנים כדירקטור תשתיות IT וענן בחברת צ'ק פויינט שם ניהלה קבוצה אשר התמקדה במתן פתרונות תשתיתיים לסביבות מורכבות של פיתוח תוכנה ובהסבת חלק ממוצרי החברה לשירות מבוסס תשתית ענן. פרן היא בעלת תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון. חברת סלברייט נמצאת בבעלות Sun היפנית ונחשבת לאחת מהחברות המובילות בעולם בתחום המודיעין הדיגיטלי.

החברה מספקת פתרונות איסוף וניתוח מידע דיגיטלי מהרשת ומציוד דיגיטלי כגון טלפונים ומחשבים. המוצרים נמכרים בעיקר לסוכנויות אכיפת חוק בעולם, לממשלות, ולתאגידים וארגונים. ברבעון הראשון של שנת 2021 החברה צפויה להכריז על גרסה חדשה של מערכת איסוף המידע MacQuisition אשר יודעת לאסוף מידע דיגיטלי המוכמן בכל המחשבים של אפל. המערכת החדשה תיקרא Digital Collector ותכלול גם יכולת איסוף וריכוז מידע המוסתר גם במחשבים המבוססים על מערכת ההפעלה חלונות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות

פורסם בתגיות: סלברייט