מריאן כהן מחליף את צבי מרום כיו"ר איגוד ההיי-טק

10 דצמבר, 2020

כהן החל את דרכו ביחידה 8200 ולאחר מכן מילא תפקידים רבים בתעשייה. בין השאר שימש כמנכ"ל חברות שונות בקבוצת מר והוביל את הפעילות הבינלאומית של הקבוצה בכ-25 מדינות. לפני 6 שנים מונה לנשיא הקבוצה

מריאן כהן, נשיא קבוצת מר, נבחר אתמול לתפקיד יו"ר איגוד ההיי-טק הישראלי הפועל במסגרת התאחדות התעשיינים (לשעבר איגוד תעשיות האלקטרוניקה). כהן יחליף בתפקיד את היו"ר הפורש ד"ר צבי מרום, מייסד ומנכ"ל באטמ. עם בחירתו אמר כהן: "השנה האחרונה לימדה אותנו עד כמה חשוב שנדע לפעול ביחד כקבוצה ולא רק כפרטים. את הפעולה המשותפת הזו אדאג להעצים ולחזק".

בבחירות המקוונות שנערכו אתמול בערב, כהן זכה ב-77% מהקולות בהתמודדות מול גלעד רבינוביץ', מנכ"ל קבוצת SQlink. שיעור ההשתתפות בהצבעה היה 93.7%. מריאן כהן (64) הוא מהנדס בהכשרתו שהחל את דרכו ביחידה 8200 ולאחר מכן מילא תפקידים רבים בתעשייה. בין השאר שימש כמנכ"ל חברות שונות בקבוצת מר, בארץ ובחו"ל, ניהל פרויקטים גדולים והוביל את הפעילות הבינלאומית של הקבוצה בכ-25 מדינות. לפני 6 שנים מונה לנשיא הקבוצה.

לצד הבחירות לתפקיד היו"ר, נבחרו גם 12 חברי הנהלה חדשים לאיגוד: איילת אברמוביץ' מנכ"לית רובוטק טכנולוגיות, טל קאופמן יו"ר ונשיאת סימטל ננו-ציפויים, גבי ג'ופי מנכ"לית אולסקריפטס ישראל, אבירם סושרד מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס, טל לאופר מנכ"ל ספקטרוניקס אמרסון, גיל ויסלר מנכ"ל ווישי ישראל, יניב הדר מנכ"ל ובעלים אי.אם.טי בע"מ, אריק טל מנכ"ל נוקיה ישראל, אופיר זיסמן מנכ"ל מיקרוקים, רון (רני) גלזר מנכ"ל תבור אלקטרוניקס, רפי חדד סמנכ"ל הפיתוח העסקי של פלקס ישראל ושרי גור מנכ"לית פורומטק.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים

פורסם בתגיות: איגוד ההיי-טק , ריאן כהן