טלי רוזמן תנהל את פיתוח מדפסות המתכת של זירוקס

22 דצמבר, 2020

בתחילת 2019 רכשה זירוקס את טכנולוגיית הזרקת טיפות המתכת החשמלית Magnet-o-Jet. היא מבוססת על התכה והזרקה חשמלית של טיפות מתכת, ועל-ידי כך לייצר חלקי אלומיניום במתכונת הדומה להזרקת דיו

טלי רוזמן מונתה לסגנית נשיאו מנהלת מחלקת המדפסות התלת מימדיות של חברת זירוקס (Xerox). במסגרת התפקיד היא קיבלה אחריות על הפיתוח של טכנולוגיית הדפת התלת-מימד באמצעות מתכת נוזלית (liquid metal), פיתוח פתרונות התוכנה מבוססי AI ומכירות וקשרי הלקוחות של קבוצת התלת-מימד. היא מדווחת ישירות למנהל הטכנולוגיה הראשי של Xerox, נארש שאנקר. לפני שהגיעה לזירוקס היא שימשה סגנית נשיא לתפעול של אזור אמריקה בחברת נייס. לפני-כן שימשה כמנהלת אסטרטגיית המוצר של חברת סטרטסיס הישראלית, שהיא אחת מחברות הדפסת התלת-מימד המובילות בעולם.

המשימה העיקרית של רוזמן היא פיתוח קו מוצרי מדפסות המתכת של זירוקס. החברה נכנסה לתחום הזה בפברואר 2019 כאשר רכשה את חברת Vader Systems האמריקאית. החברה פיתחה טכנולוגיית הזרקת טיפות מתכת חשמלית בשם Magnet-o-Jet, המאפשרת לייצר חלקי אלומיניום במתכונת הדומה להזרקת דיו. הטכנולוגיה מבוססת על הזנת חוט מתכת אל ראש ההדפסה.

בתוך ראש ההדפסה החוט מחומם עד להפיכתו לנוזל מתכתי מוצק, אשר שדות אלקטרומגנטיים פולטים ממנו טיפות מתכת זעירות בקצב של עד 1,000 טיפות בשנייה. להערכת חברת זירוקס, הטכנולוגיה הזאת מתאימה לשימוש בשוק שהיקפו נאמד בכ-8 מיליארד דולר. לאחר רכישת חברת ויידר היא הודיעה שהמדפסות הראשונות ייצאו לניסויים אצל לקוחות במהלך 2020.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , אנשים , חדשות

פורסם בתגיות: 3D Printing , זירוקס , טלי רוזמן