הישראלי שעוזר לרנו-ניסאן-מיצובישי למצוא טכנולוגיות ישראליות [פודקאסט]

31 דצמבר, 2020

תוכנית מס' 29 בפודקאסט של Techtime, עם עמוס שצ'ופק, סמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי במעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל, על מערכת היחסים העדינה שנרקמת בין סטארט-אפ ליצרנית רכב

מנחה: יוחאי שויגר
עורך: רוני ליפשיץ
מנגינת פתיחה: ניר שדה

האורח בתוכנית הוא עמוס שצ'ופק, סמנכ"ל תפעול ופיתוח עסקי במעבדת החדשנות של קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי בתל-אביב. ישנן בארץ אינספור חברות סטארט-אפ שמפתחות טכנולוגיות לתעשיית הרכב. היעד הנכסף של כל אחת מהחברות הללו הוא הסכם מסחרי עם יצרנית רכב עולמית.

מהו התהליך שמוביל להסכם עם יצרנית רכב? איך יצרנית הרכב בוחנת טכנולוגיות של חברות סטארט-אפ ומהם הדברים החשובים?

בשיחה, מדבר עמוס על מודל הפעילות הייחודי של מעבדת החדשנות, איך מתבצעות בדיקות ההיתכנות בתחומים השונים, ומהם הטיפים שלו ליזם הישראלי שנכנס לתהליך עם יצרנית רכב עולמית.

עקבו אחר כל תוכניותינו ב-Spotify

וגם ב-Apple Podcasts

 

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , Podcast , חדשות

פורסם בתגיות: יוחאי שויגר , עמוס שצ'ופק , רנו-ניסאן-מיצובישי