שורת מינויים בננוקס לקראת תחילת המסחור ב-2021

20 ינואר, 2021

ג'יימס דארה מונה לסמנכ"ל התפעול, אופיר קורן לטכנולוג הראשי ותמר אהרון למנהלת השיווק. ננוקס נערכת לתחילת הייצור והשיווק של מכשיר הרנטגן הדיגיטלי שפיתחה

בתמונה למעלה (מימין לשמאל): ג'יימס דארה ואופיר קורן

חברת ננוקס (Nano-x) מנווה אילן הודיעה היום על שלושה מינויים לתפקידי מפתח בהנהלת החברה, וזאת כחלק מההיערכות לתחילת הייצור המסחרי השנה ואספקה ללקוחות של מערכות הרנטגן הדיגיטליות שפיתחה. בתחילת חודש דצמבר הציגה ננוקס לראשונה את מכשיר הרנטגן בפעולה בכנס איגוד הרדיולוגים RSNA, וביצעה סריקות בזמן אמת. ננוקס, שהונפקה בנסד"ק בחודש אוגוסט, נסחרת כבר לפי שווי של 2.5 מיליארד דולר.

במסגרת שורת המינויים, ג'יימס דארה (James Dara) לסמנכ"ל התפעול של החברה. בננוקס ציינו כי לג'יימס יש רזומה עשיר בהצמחת חברות טכנולוגיה משלב הפיתוח לחברות פורצ'ן 500. בתפקידו האחרון היה נשיא חברת MyCharge, המפתחת מטענים לסמרטפונים, ולפני כן היה סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-PowerMat (שאותה הקים מייסד ננוקס רן פוליאקין), ומנכ"ל זמני של חברת WellSense. יש לו תואר ראשון בהנדסת מכונות ותואר מאסטר בפיננסים.

אופיר קורן מונה לתפקיד הטכנולוג הראשי (CTO). בין 2013-2021 עבד בחברת ReWalk מיקנעם, שמפתחת שלד חיצוני למשותקים, ובתפקידו האחרון בחברה היה סמנכ"ל מו"פ ורגולציה ומנהל האתר בישראל. בנוסף, תמר אהרון כהן, שהיתה מנהלת שיווק בלוריאל ובטמפו, מונתה לתפקיד מנהלת השיווק של ננוקס.

ננוקס פיתחה טכנולוגיית CT דיגיטלית המבוססת על ייצור קרני רנטגן באמצעות רכיב MEMS במקום באמצעות מנורת להט, שחימומה מביא לפליטה של אלקטרונים. כלומר, המערכת "הקרה" של ננוקס מהווה שינוי פרדיגמה לעומת מערכות הדימות ה"חמות". להערכת החברה, הטכנולוגיה החדשה תאפשר לייצר מערכות CT ניידות וקומפקטיות יותר במחיר של 10,000 דולר למערכת, במקום מחיר של כ-3 מיליון דולר, שזהו כיום מחירם הממוצע של סורקי CT.

החברה משווקת את המערכת באמצעות שיתופי פעולה עם ממשלות, בתי חולים ורשתות בריאות. החברה חתמה בשנה האחרונה על הסכמי הפצה ב-13 מדינות לפריסת כ-5,150 מכשירי CT, בכפוף לאישורים. היעד של החברה הוא לפרוס כ-15,000 מכשירים עד סוף 2024. בכוונתה של החברה להציע שימוש במערכות במתכונת של שירות שהתשלום עליו נקבע לפי מספר הסריקות (Pay-per-Scan), ולהקטין בכך את עלויות  ההצטיידות בסורקים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: ננוקס