יונדאי משקיעה ב-UVEye ותתקין את מערכותיה

20 ינואר, 2021

יצרנית הרכב הקוריאנית מצטרפת לוולוו וטויוטה שהשקיעו בחברה בעבר. יונדאי מתכוונת להתקין את מערכות הסריקה של UVEye באתריה

חברת UVEye  הישראלית השלימה גיוס הון נוסף של מספר מיליוני דולרים בהובלת יצרנית הרכב הקוריאנית יונדאי (Hyundai), אשר מצטרפת ליצרניות הרכב וולוו וטויוטה שהשקיעו ב-UVEye בסבבים קודמים. מאז הקמתה לפני כ-4 שנים גייסה החברה כ-40 מיליון דולר. 

UVEye מפתחת מערכות סריקה מבוססות ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית לזיהוי אוטומטי של כשלים מכניים, תקלות ומטענים חשודים בכלי-רכב. מהחברה נמסר כי ההשקעה של יונדאי היא חלק ממהלך רחב יותר של יצרנית הרכב הקוריאנית להתקין את מערכותיה של UVEye באתרים שונים. קבוצת יונדאי, המחזיקה גם בשליש ממותג הרכב Kia, מעסיקה כ-75 אלף עובדים ברחבי העולם ופעילה בכ-110 מדינות. יונדאי מפעילה בעיר אולסן בדרום קוריאה את מפעל הרכב הגדול בעולם, המייצר כ-1.6 מיליון כלי-רכב בשנה. 

UVEye פיתחה שלוש מערכות דיגיטליות ניידות המבצעות סריקות מזוויות שונות תוך כדי נסיעה ומאבחנות באופן אוטומטי באמצעות טכנולוגיה של ראייה ממוחשבת היבטים שונים במצב הרכב. מערכת ארטמיס הסורקת מהצד את צמיגי הרכב ומזהה שחיקה, מחסור באוויר, קרעים וטעויות בהתקנת הצמיג, מערכת אטלס, המבצעת סריקה מכל הכיוונים (360 מעלות) של הרכב ומאתרת פגמים במצב הפח של הרכב ותקלות מכניות כמו דליפות שמן ובעיות בבלמים, ומערכת הליוס הסורקת את תחתית הרכב ומאתרת חפצים ומטענים חשודים. UVEye מכוונת לשוק שירותי ה-After Market בתעשיית הרכב, כדוגמת סוכנויות רכב, מוסכים מורשים, מכוני רישוי ומגרשי יד-שנייה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , גיוסי הון , חדשות

פורסם בתגיות: UVEye , יונדאי