קיידנס רוכשת את NUMECA הבלגית

24 ינואר, 2021

העיסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2021. היא נועדה לחזק את אסטרטגיית Intelligent System Design של קיידנס, המרחיבה את פעילותה מרמת תכנון השבבים, אל רמת התכנון המערכתי של מערכות אלקטרוניות שלמות

בתמונה למעלה: הדמייה של NUMECA לזרימת האוויר מסביב לספינה בלב ים

חברת קיידנס (Cadence) חתמה על הסכם לרכישת חברת NUMECA מבריסל, בלגיה, המספקת תוכנת סימולציה של התנהגות מערכות מכניות המבוססות על הפיסיקה של התנהגות נוזלים וגאזים (Computational Fluid Dynamics – CFD). העיסקה נועדה לחזק את אסטרטגיית Intelligent System Design – ISD של קיידנס, המרחיבה את המיקוד המסורתי של קיידנס בתוכנות לתכנון שבבים, אל רמת התכנון המערכתי של מערכות אלקטרוניות שלמות.

חבילת תוכנות הסימולציה של NUMRCA תצורף אל חבילות התכנון הקיימות ששולבו בחבילת ISD, בהן: חבילת Clarity 3D Solver לסימולציה של קרינה אלקטרומגנטית ושל התנהגות אנטנות וחבילת Celsius Thermal Solver המספקת הדמייה של ההתנהגות התרמית של מערכות חשמליות, החל מרמת השבב, רמת המארז המתקדם וכלה ברמת המערכת האלקטרונית המלאה.

"מערכות הדור דורשות פתרונות הנדסיים המשלבים תחומים פיסיקליים רבים", אמר מנהל קבוצת Custom IC & PCB בקיידנס, טום בקלי. "הטכנולוגיה של NUMECA תסייע לתת מענה לצרכים קריטיים של הלקוחות בתחומים כמו זרימה פנימית וחיצונית, אקוסטיקה, העברת חום, אינטראקציה של מבנה ונוזלים ועוד". העיסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2021.

חברת קיידנס מספקת כלים לתכנון אלקטרוני. מכירותיה בשנת 2020 צפויות להסתכם בכ-2.6 מיליארד דולר. החברה נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-38 מיליארד דולר. קיידנס בישראל היא פועלת בשני אתרי פיתוח ומכירות, בחיפה ובפתח תקווה, המעסיקים ביחד כ-300 אנשי פיתוח. את הפעילות העסקית מוביל אדר סגל ואת פעילות הפיתוח מוביל פרופ' זיאד חנא.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: Cadence , EDA , קיידנס , תכנון אלקטרוני