DSPG הוסיפה רשת נוירונית לשבב עיבוד קולי

25 ינואר, 2021

כולל את מעבד-העזר nNet Lite של DSPG, שהוא מעגל ייעודי ליישום ההסקות ברשת הנוירונית והאצת פעולות לימוד מכונה. "בשלושת החודשים האחרונים ראינו עלייה מאסיבית בביקוש למוצרים המכילים שבבי הפעלה קולית"

חברת DSPG מהרצליה הכריזה על שבב העיבוד הקולי החדש DBM10, המבוסס על מעבד DSP לעיבוד קולי ממשפחת מעבדי SmartVoice של החברה, שאליו היא צרפה מעבד המיישם רשת נוירונית המיועדת ליישם את ההסקות על האותות הקוליים. טכנולוגיית SmartVoice של DSPG מבוססת על מעבדי ה-DSP של חברת CEVA מהרצליה. הם מבצעים ביטול אקטיבי של קולות רקע והפרעות (ANC) באמצעות סינון רעשים, ביטול הד חוזר והפרדת הקול היעיל מרעשי הרקע.

מטלות הבינה המלאכותית מבוצעות באמצעות מעבד-העזר nNet Lite של DSPG שהוא מעגל ייעודי ליישום הרשת הנוירונית והאצת פעולות העיבוד במטלות לימוד מכונה (ML). לצד שני המעבדים, השבב מצוייד בזכרון פנימי וממשק תקשורת טורי המבצע את ההתקשרות עם מעבד היישומים באבזר, המיקרופונים, החיישנים ועוד. השבב מיוצר על-גבי פרוסת סיליקון בשטח של 4 ממ"ר בלבד, כאשר הרשת הנוירונית צורכת הספק נמוך מאוד של 500µW לפעולות זיהוי תבניות קוליות.

שבבי DBM10 מיועדים לעבודה בסביבת מערכות ההפעלה לינוקס ואנדרואיד. החברה מסרה שהם כוללים מערכת חיזוי פקודות קוליות, ומערכת היסקים פנימית לצורך הבנת המשתמש וביצוע הפקודה. מנכ"ל החברה, עופר אליקים, אמר: "בשלושת החודשים האחרונים ראינו עלייה מאסיבית בביקוש למוצרים המכילים שבבי הפעלה קולית שלנו". חברת DSPG נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-403 מיליון דולר. ברבעון השלישי הסתכמו מכירותיה בכ-26 מיליון דולר – ב-16% פחות מאשר ברבעון המקביל אשתקד.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות