איתי משולם מונה ל-CTO גוף התמיכה של Dell באירופה

14 פברואר, 2021

במסגרת התפקיד הוא יהיה אחראי על הצגת החזון הטכנולוגי של החברה בפני הלקוחות באירופה ועל הכנה ארגונית וטכנולוגית של גוף השירותים למפת הדרכים הטכנולוגית

חברת Dell Technologies מינתה את איתי משולם (32) לתפקיד Field CTO EMEA Services, בנוסף לתפקידו כפריסייל ייעוץ באזור Central & Eastern Europe. תחת אחריותו כל תחומי הטכנולוגיה העיקריים ב- DELL הכוללים Data, 5G, Edge, Cloud, AI/ML ואבטחת מידע. איתי החל את דרכו בחברה בחברת VMware שבה התמחה בתחום האחסון.

משנת 2017 הוא ניהל את תחום הייעוץ ביישום פרוייקטים גדולים של הלקוחות. לדבריו, התפקיד החדש מתבצע במסגרת משרד ה-CTO של החברה העולמית, במהלכו הוא יהיה אחראי על הצגת החזון הטכנולוגי של החברה בפני לקוחותיה באירופה, כדי לסייע להם להתאים את תוכניותיהם אליו, ועל ההכנה הארגונית והטכנולוגית של גוף השירותים של דל באירופה, למימוש מפת הדרכים הטכנולוגית של החברה.

מנכ"ל Dell Technologies בישראל, ליאור פוני, אמר שמדובר במינוי לתפקיד אסטרטגי בכיר, "אשר ישפיע על החדשנות והפיתוחים העתידיים של DELL". חברת דל טכנולוגיות היא קבוצת חברות המספקות את התשתית הדיגיטלית של ארגונים. בישראל, דל טכנולוגיות ישראל פרושה בארבעה אתרים: באר שבע, הרצליה, גליל ים וחיפה, שבהם מתבצעת פעילות פיתוח, מכירות ושירותים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , טכנולוגיות מידע

פורסם בתגיות: Dell