בעקבות הצלחת הפיילוט, סופרקום תייצר 20 אלף צמידים אלקטרוניים בחודש

7 מרץ, 2021

החברה הודיעה כי משרד הבריאות הזמין כמות גדולה של ערכות בעקבות הצלחת הפיילוט הראשוני שכלל כ-100 ערכות. מדינות נוספות מגלות עניין בפתרון

חברת סופרקום, שסיפקה למשרד הבריאות לפני כשבועיים כ-100 צמידים אלקטרוניים וערכות מעקב לפיילוט ראשוני, הודיעה בסוף השבוע כי קיבלה ממשרד הבריאות הזמנה לכמות גדולה של ערכות, וזאת כחלק מאימוץ הפתרון באופן שוטף לצורך אכיפת חובת הבידוד הביתי מהשבים ארצה מחו"ל. החברה דיווחה גם כי הפיילוט המוצלח בישראל הוליד עניין רב בפתרון מצד מדינות נוספות בעולם, ובעקבות כך הגדילה אחברה את תפוקת הייצור שלה לכ-20,000 ערכות בחודש. הערכות של סופרקום מיוצרות בישראל.

במסגרת החוזה עם משרד הבריאות, סופרקום מספקת שירות מלא הכולל גם התקנה, הדרכה ותמיכה רציפה. בארצות הברית, החברה גובה עבור חבילת שירות מסוג זה כ-10 דולר ליום עבור כל ערכה או כ-3,650 דולר לשנה. בחברה ציינו כי התמחור בפרויקטים הנוכחיים עשוי להשתנות. מנכ"ל החברה, אורדן טרבלסי, אמר כי בחברה בדקו מספר גרסאות של הטכנולוגיה שלנו ואופני שימוש. "אנחנו סבורים כי גיבשנו פתרון נוח ויעיל לאכיפת חובת הבידוד. הגברנו את תפוקת הייצור שלנו ואנחנו מזמינים מדינות נוספות להתנסות בפתרון שלנו."

סופרקום עוסקת בפיתוח פתרונות מעקב אלקטרוניים לאסירים משוחררים ואנשים אחרים המצויים תחת השגחה, כמו למשל אנשים הלוקים בדמנציה ועלולים ללכת לאיבוד. בחודשים הראשונים של משבר הקורונה השיקה פתרון המותאם להשגחה אחר חולי קורונה או אנשים הנדרשים בבידוד. הפתרון המותאם, שנקרא PureCare [בתמונה למעלה], אינו שונה במהותו מהאזיק המיועד לאסירים משוחררים, אך הוא ממותג באופן שונה, צבעו לבן, והוא מגיע עם אפליקציה ידידותית המאפשרת לחולה לעקוב אחר תנאי הבידוד.

האזיק הינו למעשה צמיד דקיק וקל-משקל המולבש על הקרסול מתחת לגרב ואינו מפריע לשגרת יומו של האדם ואינו גלוי לעיני הסביבה. הצמיד מתקשר עם הסמרטפון בתקשורת בלוטות' קצרת-מרחק ועל-כן המבודד אינו יכול לצאת מביתו ולהשאיר את הסמארטפון בבית כדי להטעות את המערכת. משדר ה-GPS של הסמארטפון משמש לזיהוי מדויק של מיקום האדם המצוי תחת מעקב. החברה דיווחה בחודשים האחרונים על השתתפות במספר פיילוטים בשתי מדינות, האחת במרכז-אמריקה ועל השנייה לא נמסרו פרטים מטעמי רגישות

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , משבר הקורונה

פורסם בתגיות: סופרקום