SCADAFence גייסה 12 מיליון דולר

22 מרץ, 2021

סקדהפנס מספקת פתרונות הגנת סייבר על מתקנים תעשייתיים, תשתיות קריטיות ובניינים חכמים, ופעילה מאוד בשוק היפני. החברה מדווחת שהכנסותיה ב-2020 עלו פי שלושה

[בתמנה למעלה: מייסדי החברה עופר שקד (משמאל) ויוני שוחט]

חברת הסייבר התעשייתי סקדהפנס (SCADAFence) מודיעה היום על השלמת סבב גיוס של 12 מיליון דולר, בהובלת קרן JVP ובהשתתפות Rapid7 ובעלי מניות אחרים בחברה. מהחברה נמסר כי כספי הגיוס ישמשו להאצת פעילות החברה במגזרי היעד האסטרטגיים ובהם ייצור, טיפול במים, תשתיות קריטיות, נפט וגז, תרופות, כימיקלים ומערכות לבקרת מבנים.

סקדהפנס מדווחת כי במהלך 2020 שילשה החברה את הכנסותיה ואת מאגר הלקוחות שלה. בין לקוחות החברה, הונדה, מוראטה, וסטל, מיטסוי פודוסאן וחברות רבות נוספות הנכללות ברשימת פורצ'ן 500.

סביבת הייצור המודרנית רווייה במערכות אוטומטיות, חיישנים ורשתות תקשורת, ומתחברת אל התשתית הארגונית, ואל מערכי המלאי, ההזמנות והתקשורת מול גורמים חיצוניים. כתוצאה מכך מתהדק הקשר בין טכנולוגיות ליבת הייצור (Operational Technologies) לבין המעטפת של טכנולוגיות המידע. השילוב הזה קרוי גם "סביבת ייצור חכמה", ויתגבר עם האימוץ של רעיון Industry 4.0 הכוללIoT  בסביבת הייצור. הדבר חושף את מערכות הייצור לסיכוני אבטחה חדשים, החל ממתקפות סייבר והחדרת נוזקות למתקני הייצור, פגיעה במערכי הייצור, גניבת מידע מסחרי ועוד. 

המערכת של סקדה-פנס מספקת הגנה לרשתות ICS/SCADA תעשייתיות באמצעות זיהוי בזמן אמת של מתקפות סייבר, התראות על שיבושים אפשריים העשויים להשבית מערכות, כלים לאיתור נקודות תורפה ועוד. לדברי בן מאיר, "רוב המתחרות שלנו מתמקדות ברשתות תעשייתיות מבוזרות, כמו ברשתות חשמל, המורכבות מיחידות נפרדות פשוטות יותר. אנחנו התמקדנו ברשתות מורכבות הכוללות עשרות אלפי מכשירים המחוברים ברשת אחת.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , אבטחת סייבר , גיוסי הון , חדשות

פורסם בתגיות: ScadaFence