וובינר סינופסיס ל"מיתוג שעונים" יתקיים ב-28 באפריל 2021

8 אפריל, 2021

הוובינר יציג דוגמאות אמיתיות הממחישות כיצד לבצע ולאמת את המיתוג של אותות השעון בשבב, באמצעות אפליקציית VC Formal Sequential Equivalence Checking של חברת סינופסיס

ביום ד', ה-28 באפריל 2021, תקיים חברת סינופסיס (Synopsys) את חלקו הראשון של הוובינר לאסטרטגיות מיתוג שעונים (Successful Strategies to Verify Clock Gating using VC Formal). מיתוג שעונים היא טכניקה נפוצה להפחתת צריכת ההספק של הרכיב באמצעות השבתת אותות השעון במודולים שאינם פעילים ברגע נתון. הוובינר יציג דוגמאות אמיתיות הממחישות כיצד לבצע ולאמת את המיתוג של אותות השעון באמצעות אפליקציית VC Formal Sequential Equivalence Checking של חברת סינופסיס.

הוובניר יתקיים בשני חלקים, כאשר החלק הראשון מיועד למהנדסים שרק מתוודעים אל הנושא, ויציג תפיסות בסיסיות ונושאים מתקדמים. החלק השני מיועד למהנדסי RTL ואימות מנוסים, אשר רוצים לשפר את יכולת התכנון שלהם. הסמינר יועבר על-ידי סודיפטה קונדו (Sudipta Kundu), המשמש כמהנדס בכיר בקבוצת האימות של סינופסיס. קונדו מוביל קבוצות מחקר רבות בסינופסיס, והיה הארכיטקט הראשי של אפליקציית VC Formal Sequential Equivalence Checking.

בארוע יתארח גם מנהל קבוצת האימות במרכז הפיתוח של סמסונג בטקסס ובמעבדת המחשוב המתקדם של החברה קליפורניה, שואן פנג (Xiushan Feng). הוא יציג פרקטיקות מומלצות שנרכשו במהלך 10 שנות נסיון בפיתוח שבבים, אשר מבטיחות כיצד לבצע אימות פורמלי אמין של תכנוני מיתוג שעונים. ההשתתפות בסמינר היא חינם, אולם כרוכה ברישום מראש.

למידע נוסף ורישום: Successful Strategies to Verify Clock Gating

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , סמיקונדקטורס , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: סינופסיס , תכנון אלקטרוני