וובינר אינטרליג'נט לבדיקות EMC יתקיים ב-15 ביוני

6 יוני, 2021

הוובינר יתקיים בשעה 15:00 לפי שעון ישראל ויימשך שעה. במסגרתו יוצג פתרון לביצוע בדיקות EMC במהלך פיתוח המוצר, לצורך איתור טעויות תכנון, קיצור זמני הפיתוח והוזלת תהליך קבלת ההסמכה המעבדתית לשיווק

חברת אינטרליג'נט (Interlligent) התל אביבית תקיים ביום ג' ה-15 ביוני 2021, וובינר שיוקדש לנושא של בדיקת וניתוח קרינת EMC מהמוצר, לצורך איתור טעויות תכנון, קיצור זמני הפיתוח והוזלת תהליך קבלת ההסמכה המעבדתית לשיווק המוצר. הוובינר יתקיים בשעה 15:00 לפי שעון ישראל ויימשך שעה. הוא יועבר על-ידי יאן אריקסון, מייסד חברת Detectus השוודית, אשר נרכשה על-ידי Pendulum Instruments בחודש יוני 2020. החברה פיתחה את מערכת SCN-500 EMC-Scanner, אשר מאפשרת לצוותי הפיתוח לבצע בעצמם בדיקות קרינת EMC של המוצר, במקום לשלוח מוצרים לא בשלים אל מעבדות ההסמכה, ולבצע תיקונים וסבבי בדיקות חוזרים, עד לקבלת אישורי תקינה.

חברת אינטליג'נט מספקת פתרונות השכרת צב"ד, קורסים מקצועיים בארץ ובחו"ל עבור מהנדסים בתעשיות ה-RF והמיקרוגל ושירותי תכנון של פתרונות RF ומיקרוגל. לאחרונה היא החלה לייצג בישראל את חברת פנדולום בשיתוף עם החברה האחות Intelics, ומאפשרת לקבל את סורק 500-SCN גם במתכונת של השכרה או החכרה. הסורק ממפה את מקורות הקרינה האלקטרומגנטית והפרעות ה-EMC של המעגל או הרכיב (האבטיפוס הנמצא בפיתוח) באמצעות בחון (Probe) הבודק אותו בארבעה מימדים: אורך רוחב, גובה, ותמונת מצב דינמית המתקבלת באמצעות יכולת סיבוב של הבחון.

לאחר המדידה, המערכת מספקת מודל תלת-ממדי של הקרינה הנפלטת מהמכשיר הנבדק (DUT) ברזולוציה של 0.1 מ"מ, בכל התדרים עד לתדר של 10GHz. המכשיר כולל אופציה להוספת לייזר המבצע מדידה מדויקת של מרחקים לייצור אוטומטי של מודלים תלת-ממדיים, וכן מאפשר אחזור (Repeatability) של המדידה באופן מושלם. החברה גם מספקת תוכנת משתמש המאפשרת לכל מהנדס לבצע בדיקות ולהבין אותן, ולא רק למומחי EMC.

לרישום לוובינר: How EMC scanner can speed up your RF design and help debugging hardware

למידע נוסף, בירורים והזמנות: Intelics presents a new EMC-Scanner

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , WIRELESS , חדשות