אלינה מזמינה לסדנאות Bluetooth BLE 5.2 של סיליקון לאבס

14 יוני, 2021

בסדנאות יילמדו דרכים חדשות לשילוב קישוריות Bluetooth 5.2 במוצרים הנמצאים בפיתוח, באמצעות הדרכה צמודה וכלים שיימסרו למשתתפים על-ידי סיליקון לאבס. המפגשים המקוונים ייערכו בימי ג'

חברת אלינה הנדסה (Elina) מזמינה מהנדסי פיתוח ישראלים להשתתף בסדנאות Bluetooth של חברת סיליקון לאבס (Silicon Labs) שיתקיימו בחודשים הקרובים בימי ג'. בסדנאות האלה תינתן הדרכה צמודה מטעם מומחי חברת סיליקון לאבס כיצד להתמודד עם בעיות שבהם נתקלים מפתחי פתרונות הכוללים קישוריות Bluetooth.

בכל סדנה יוצגו דרכים חדשות לשילוב קישוריות Bluetooth במוצרים הנמצאים בפיתוח. הפתרונות יודגמו באמצעות הרצאות ותרגול מעשי המבוסס על שימוש בערכת השבבים EFR32BG22 Bluetooth 5.2 SoC של סיליקון לאבס, אשר תואמת לתקן המעודכן ביותר, Bluetooth 5.2, שפורסם על-ידי קבוצת Bluetooth SIG. לנרשמים לסדנה תישלח ערכת BG22 Thunder-board של Silicon Labs לצורך עבודה מעשית במהלך הסדנה.

הפתרון של סיליקון לאבס תומך ברשתות תקשורת אלחוטיות במתכונת Mesh, Star ו-PtP ומופיע בשתי תצורות: הראשון הוא רכיב SoC – System on chip הכולל את המעבד (MCU) ואת מרכיב התקשורת האלחוטית (Radio), והשני הוא במתכונת של מודול הכולל את רכיב ה-SoC ואת האנטנה עם הגביש, לאחר שעברו את ההסמכות הדרושות לתקינת רדיו.

הסדנאות יתקיימו במתכונת משולבת: כל סדנה תיפתח בהרצאה כללית של כרבע שעה, שאחריה יתקיים תירגול שיימשך כשעה באמצעות כלים שיימסרו למשתתפים על-ידי סיליקון לאבס. לאחר מכן יתקיים מחזור של שאלות ותשובות שיימשך כ-45 דקות ובסיומו ייפתחו חדרי תמיכה במתכונת של 1:1 לצורך קבלת ייעוץ אישי מעמיק וסיוע בהשלמת התרגילים המתועדים.


למידע נוסף ורישום: Bluetooth Workshops: BG22 Project Series


חברת Silicon Labs מיוצגת בישראל על-ידי אלינה הנדסה.

לפרטים נוספים: יוסי חן, מהנדס אפליקציות, 054-4902499

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , רכיבים , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: Bluetooth , אלינה , סיליקון לאבס