KLA משתפת פעולה עם שתי חברות ממאיץ הגליל לתעשייה חכמה

24 יוני, 2021

Jiga פיתחה פלטפורמה להזמנת חלקים תעשייתיים, ו-Stockmine פיתחה פלטפורמה המזהה פריט מלאי שיש חשש שיהיה "מלאי מת". KLA מספקת מערכות ייצור ובקרת ייצור שבבים. המחזור הבא של המאיץ ייפתח באוגוסט

מאיץ הגליל לתעשייה חכמה נערך לתחילת המחזור החדש, שייפתח ב-1/8. המאיץ, אשר הוקם על ידי  המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה ובהנהלה שלו יושבות מועצה אזורית משגב וחברת KLA, מתמקד בקידום חברות סטארט-אפ בעולם ה-Industry 4.0, המפתחות פתרונות טכנולוגיים המיועדים לתחומים כגון הגדלת הפריון של חברות יצרניות, כגון: רכש ומלאי, אוטומציה במפעל, ניהול הייצור, תחזוקה, שירות, לוגיסטיקה, בטיחות, אנרגיה, ניהול האיכות, הנדסה, מחזור חיי המוצר ועוד. ניתן להגיש עוד מועמדות להצטרפות למחזור הקרוב עד ה-30/7.

בשנה שעברה הצטרפה למאיץ הגליל כשותפה חברת KLA, אחת החברות המובילות בעולם בתחום פתרונות מדידה ובקרה לתהליכי ייצור שבבים. KLA לוקחת חלק בוועד המנהל של המאיץ, שותפה בבחירת המיזמים לתוכנית ההאצה ובליווי היזמים. כעת מתברר, כי שתי חברות סטארט-אפ שסיימו את המאיץ במחזורים הקודמים משתפות פעולה עם KLA בקווי הייצור שלה בישראל.

הראשונה היא חברת Jiga, שפיתחה פלטפורמת מרקטפלייס להזמנת חלקים תעשייתיים, מקובץ CAD ועד אספקת החלקים והמוצרים, והשנייה היא חברת Stockmine, שפיתחה פלטפורמה המספקת התראה לקניין לפני ביצוע הרכש של פריט בסיכון להפוך למלאי מת.

חברות בתחומי הייצור הפכו למבוקשות מאוד

אתגר מרקוס, מנהל החדשנות ותחום התעשייה החכמה ב- KLA, הסביר כי מאיץ הגליל עוזר לחברה לקצר תהליכים ומפגיש אותנו עם סטארט-אפים מעניינים בתחום התעשייה החכמה. "בעשורים האחרונים ישראל נתפסת כ'אומת ההייטק' אבל בעולם תחרותי כמו שלנו, אין מקום לנוח על זרי הדפנה. במסגרת שיתוף הפעולה עם מאיץ הגליל מתקיים השילוב החשוב שבין אקדמיה, תעשיה ויזמות המהווה מפתח לשמירה על המובילות של ישראל בעולם ההייטק גם בעתיד. בשנתיים האחרונות התחלנו לשלב טכנולוגיות ופתרונות מעולם ה- Industry 4.0 בחברה במטרה להגדיל את הפריון ואת המצוינות התפעולית שלנו ולכן החיבור שלנו למאיץ הגליל הוא המשך טבעי לכך."

רמי גזית, מנהל המאיץ, אומר כי תחום התעשייה החכמה הפך לאחרונה להיות אחד האטרקטיביים ביותר עבור יזמים, משקיעים וחברות יצרניות. "כל האקו-סיסטם בתחום הזה עלה מדרגה, בעקבות הקורונה והתובנות הנגזרות ממנה. למשל, סטארט-אפים שפותרים אתגרים בשרשרת האספקה הם סופר מבוקשים בימים אלו, ובצדק. מדינות נאבקות להחזיר את הייצור הביתה, וחייבות שהייצור המקומי יהיה יעיל בהרבה מאשר בעבר. המחזור החדש שייפתח בקרוב מושך סטארט-אפים מעניינים עם פוטנציאל ענק, שיובילו את המהפכה התעשייתית הרביעית בשנים הקרובות. "

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חברות סטראט-אפ , חדשות , ייצור וקבלנות משנה

פורסם בתגיות: KLA , אקסלרטור , מאיץ הגליל , תעשייה 4.0