קרמר אלקטרוניקה רוכשת את Wow Vision

5 יולי, 2021

השלימה את רכישת שאר מניות החברה, לאחר שבשנת 2014 היא רכשה 50% ממניותיה. קרמר הירושלמית מספקת מערכות חומרה ותוכנה בתחום האודיו-וידאו הארגוני. וואו-ויז'ן מפתחת פתרונות שיתוף מידע אלחוטי בין צגים שונים

בתמונה למעלה: יובל כהן, מייסד ושותף מנהל בקרן פורטיסימו ויו"ר קרמר אלקטרוניקה, לצד נתב-מצגות של קרמר לחדרי ישיבות

חברת קרמר אלקטרוניקה הירושלמית (Kramer Electronics), רכשה את הבעלות המלאה על Wow Vision הסינגפורית, אשר מפתחת פתרונות הWireless Collaboration לחדרי מפגש ארגוניים. המוצרים של החברה מאפשרים שיתוף אלחוטי של מידע בין צגים שונים בארגון, כולל צגים גדולים מאוד, ובין אבזרים אחרים דוגמת מחשבים ניידים, על מנת לקיים מפגשים ופגישות ועידה בפורומים שונים בארגונים ובמוסדות חינוך והכשרה.

חברת קרמר אלקטרוניקה מעסיקה כ-400 עובדים. היא מפתחת ומייצרת מערכות חומרה ותוכנה בתחום האודיו-וידאו הארגוני: פתרונות ניהול ובקרה של תשתיות וידאו וסאונד ליישומים עסקיים כמו חדרי ישיבות ופגישות, לניהול אולפני הקלטה ושידור קול, למוסדות חינוך, לגופים פיננסיים ובורסות מסחר במניות ולמגזר הממשלתי. הייצור של המערכות נעשה באתרים שונים בעולם, כאשר ההרכבה הסופית והאינטגרציה מבוצעות בישראל, ונשלחות לכל העולם ממרכז לוגיסטי גדול שהחברה הקימה בתחילת 2020 בצרעה (ליד בית שמש).

הקשר בין שתי החברות החל בשנת 2014 כאשר קרמר רכשה 50% מהבעלות על וואו-ויז'ן. בעקבות ההשקעה קיבלה קרמר אחריות על השיווק והמכירות של מוצרי וואו-ויז'ן בעולם, כאשר החברה הסינגפורית ממשיכה לפעול במתכונת של מרכז פיתוח. כעת היא השלימה את רכישת 50% הנותרים של מניות החברה. מנכ"ל קרמר, גלעד ירון, מסר שצוות מהנדסי התוכנה של וואו-ויז'ן יצטרף לקרמר אלקטרוניקה. "הרכישה זו תחזק את יכולות פיתוח התוכנה שלנו ותאפשר לנו להמשיך לצמוח בתחומים אסטרטגיים של פתרונות מבוססי רשת, טכנולוגיות שיתוף wireless, פתרונות שיתוף וטכנולוגיות ענן".

בחודש פברואר 2021 רכשה קרן פורטיסימו (Fortissimo Capital) את השליטה בחברת קרמר אלקטרוניקה. בעקבות העיסקה פרש מהחברה המייסד ד"ר יוסי קרמר. המייסדים האחרים, מיכאל ובן-ציון הוכשטיין, ממשיכים להיות בעלי מניות בחברה. פורטיסימו היא קרן השקעות המתמקדת בעיקר בחברות טכנולוגיות ותעשייתיות בעלות פעילות גלובלית ופוטנציאל צמיחה. מייסד הקרן ויו"ר קרמר, יובל כהן, אמר שהצמיחה של החברה מבוססת על חדשנות. "קרמר תמשיך להשקיע בטכנולוגיות שיובילו את השוק".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סרטי וידאו , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: קרמר אלקטרוניקה