סינופסיס רוכשת את Code Dx עבור קו פתרונות האבטחה

15 אוגוסט, 2021

חברת Code Dx מניו יורק, פיתחה תוכנת אבטחה בהזמנת משרד ביטחון המולדת (DHS), במטרה להגן על שרשרת האספקה של הממשל הפדרלי בארה"ב בתחום יישומי התוכנה

חברת סינופסיס (Synopsys) רכשה את חברת Code Dx מניו יורק אשר יצאה מחברת Applied Visions בשנת 2015. החברה פיתחה את תוכנת Code Dx לפי הזמנה של משרד ביטחון המולדת בארה"ב (DHS), אשר ביקשה כלי תוכנה שיאפשר לנהל סיכוני אבטחה ביישומים ומספק גילוי אוטומטי, תיעדוף ותיקון פגיעויות תוכנה, במטרה להבטיח את שרשרת האספקה במטרה לאבטח את שרשרת האספקה של תוכנות הנמצאות בשימוש הממשל הפדרלי.

לא נמסרו פרטים על היקף העיסקה. סינופסיס מסרה שהעיסקה נועדה לחזק את פתרונות אבטחת האמינות ורמת האבטחה של יישומי תוכנה שהיא מספקת. לפני הרכישה השתתפה Code Dx בתוכנית השותפים הטכנולוגיים (Technology Alliance Partner) של סינופסיס ושתי החברות פיתחו שילוב חלק של פתרונות Code Dx במוצרי סינופסיס. חברת סינופסיס מספקת מוצרי אבטחת היישומים הכוללים בדיקות אבטחת יישומים סטטית, דינמית ,אינטראקטיבית וניתוח מרכיבי תוכנה (SCA, IAST, DAST, SAST).

לאחרונה השיקה סינופסיס את פתרון Intelligent Orchestration אשר יודע להגדיר, באופן אוטומטי, את בדיקות האבטחה המתאימות ביותר עבור מוצרי סינופסיס ובמוצרי צד שלישי, על בסיס מתווה של מדיניות סיכונים שנקבע מראש ועל בסיס שינויים שבוצעו ביישום. הטכנולוגיה של Code Dx מרחיבה את הפתרונות האלה באמצעות צבירה והתאמת תוצאות בדיקות אבטחה ממוצרי סינופסיס, מוצרי צד שלישי, ומוצרי קוד פתוח על-פני שלבים שונים, בכדי לספק דיווח מאוחד על סיכוני האבטחה.

"המורכבות והמהירות של פיתוח תוכנה מודרני דורשים להשתמש בריבוי של טכנולוגיות לבדיקות אבטחה ובמחזורי בדיקות מהירים", אמר ג'ייסון שמיט, מנכ"ל קבוצת ה-Software Integrity של סינופסיס. הקבוצה מסייעת לצוותי פיתוח לבנות תוכנה מאובטחת באיכות גבוהה.

למידע נוסף:  www.synopsys.com/software-integrity.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: אבטחה , בדיקות תוכנה , סינופסיס