גידול של 147% בהכנסות יצרנית המצלמות המיוצבות נקסט ויז'ן

31 אוגוסט, 2021

הכנסות החברה עלו ל-7.4 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה. מספר הלקוחות גדל ל-70. היעד בטווח הארוך: מכירות של 100 מיליון דולר ב-2024

חברת נקסט ויז'ן (Next Vision), המפתחת מצלמות מיוצבות לרחפנים וכטב"מים, דיווחה אתמול (ב') על הכנסות של 7.4 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה. מדובר בגידול של 147% בהשוואה למכירות של 3 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2020. הרווח הנקי של נקסט ויז'ן הסתכם ב-2.6 מיליון דולר. החברה גם מדווחת על גידול במספר הלקוחות ל-70, בהשוואה ל-43 בתקופה המקבילה אשתקד.

חברת נקסט ויז'ן מערכות מיוצבות הוקמה בשנת 2009 על-ידי חן גולן, בוריס קיפניס והמנכ"ל מיכאל גרוסמן ומעסיקה כיום 27 עובדים. היא מפתחת ומייצרת מצלמות יום ולילה (אור נראה וצילום תרמי) מיוצבות באמצעות גימבל, במשקל כולל של 90-500 גרם. המצלמות מיועדות לשימוש בכלי רכב קרקעיים ואוויריים, דוגמת מל"טים קטנים וזעירים, רחפנים וכדומה. רוב לקוחותיה הם יצרני מערכות המוכרים את המוצרים שלהם ללקוחות סופיים.

החברה פיתחה טכנולוגיית ייצוב מוגנת בפטנט המבוססת על ייצוב מכני וייצוב אלקטרוני הפועלים בו-זמנית, המאפשרים ייצוב מצלמה בזמן אמת ותיקון עיוותים הנובעים מצילום התנועה. לדברי החברה, הטכנולוגיה שלה מאפשרת למצלמה לבצע זום עמוק מכלים בתנועה מבלי לפגוע ביציבות התמונה.

היעד: 100 מיליון דולר מכירות ב-2024

כיום כולל קו המוצרים של נקסט ויז'ן שמונה דגמי מצלמות בגדלים וביכולות שונים, אשר מורכבים במפעל החברה בישראל. המתחרות המרכזיות שלה הן חברת קונטרופ הישראלית, חברת Trillium האמריקאית וחברת Workswell הצ'כית. היעד העסקי של החברה הוא צמיחה שנתית בשיעור של יותר מ-70% אשר צפוי להביא אותה לרמת מכירות של 73-120 מיליון דולר בשנת 2024.

העמידה ביעד תלויה במידה רבה ביכולת הכניסה לשוק האמריקאי, ולכן החברה מתכננת בשנה הקרובה להקים קו ייצור של מצלמות גם בארצות הברית. מפת הדרכים האסטרטגית היא גם טכנולוגית. כיום החברה מפתחת טכנולוגיית זום לכל המצלמות שלה, בכל המשקלים, ובונה יכולת של רובוטיקה אוטומטית הכוללת שילוב בינה מלאכותית בתוך המצלמות. במקביל היא מגבירה את המאמץ במימוש אסטרטגיית הפתרון המלא: פיתוח ואספקת אבזרים ומוצרים משלימים שנועדו להקל על שילוב המצלמה במערכת היעד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , דוחות רווח , חדשות , רובוטיקה , רחפנים

פורסם בתגיות: מצלמות מיוצבות , נקסט ויז'ן