ואריסייט ו-Sequitur Labs מפתחות SoMs מאובטחים

30 ספטמבר, 2021

חבילת EmSPARK היא ערכת תוכנה וקושחה המותקנת בכרטיס ומיועדת לספק אבטחה מרמת אבזר הקצה ועד הענן. הפלטפורמה המאובטחת הראשונה כבר יצאה לשוק: שני כרטיסי עיבוד מבוססי i.MX 8M Plus

בתמונה למעלה: כרטיס DART-MX8M-PLUS של ואריסייט המוגן באמצעות חבילת EmSPARK

חברת ואריסייט (Variscite) מלוד הנמצאת בבעלות טלסיס (70.6%), מרחיבה את הסכם שיתוף הפעולה עם Sequitur Labs מסיאטל, ארה"ב, לצורך הוספת מרכיב אבטחה למודולי העיבוד (System on Module) שהיא מפתחת ומייצרת. פתרון האבטחה של Sequitur מבוסס על שני מרכיבים: חבילת EmSPARK שהיא ערכת תוכנה וקושחה המותקנת בכרטיס ומיועדת לספק אבטחה מרמת אבזר הקצה ועד הענן, וחבילת EmPOWER שהיא שירות מבוסס ענן (SaaS) המאפשר לנהל, לאבטח ולספק שירותי עידכון תוכנה לאבזרי הקצה המאובטחים.

חברת Sequitur דורגה לאחרונה על-ידי ABI Research כאחת מ-10 החברות המובילות בעולם באבטחת אבזרי IoT. מערכת EmSPARK הותאמה לשימוש במעבדים של NXP, ST, Microchip, Nvidia ועוד. שיתוף הפעולה בינה לבין ואריסייט ממוקד במודולים המבוססים על מעבדי i.MX8 של NXP, שעימה יש לוואריסייט שיתוף פעולה אסטרטגי.

הפלטפורמה המאובטחת הראשונה כבר יצאה לשוק: שני כרטיסים מבוססי i.MX 8M Plus, הכוללים מעבדי Cortex-A53 מרובי ליבות של ARM הפועלים במהירות שעון של 1.8GHz ומעבדי-עזר ליישומי זמן אמת Cortex-M7 העובדים במהירות שעון של 800MHz. החברה מסרה שהיא משלבת את התמיכה של Sequitur בכרטיסים נוספים המבוססים על מעבדי i.MX 8 ו-i.MX 6.

חברת ואריסייט מעסיקה כ-90 עובדים ועוסקת בפיתוח וייצור מודולי מחשוב (SoM) מבוססי ARM העומדים בתקנים צבאיים, תעשייתיים ורפואיים. הכרטיסים של החברה מיוצרים במפעל ההרכבות שלה הפועל בקרית גת. במחצית הראשונה של 2021 הסתכמו מכירותיה בכ-92 מיליון שקל וברווח נקי של 21.9 מיליון שקל. לאחרונה החברה דיווחה שבמסגרת ההיערכות שלה להתמודדות עם המחסור ברכיבים, היא הצליחה לאגור מלאי רכיבים בשווי כולל של כ-20.8 מיליון שקל, אשר מבטיחים את הייצור והאספקה שלה במהלך השנה הנוכחית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , חדשות , מחשבים ומערכות משובצות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: SoM , ואריסייט