דאסו סיסטמס הכריזה על SOLIDWORKS 2022

12 אוקטובר, 2021

הגרסה החדשה כוללת תהליכי עבודה חדשים ושיפורים בחוויית המשתמש שנועדו לקצר את זמני פיתוח המוצר. היא אפילו כוללת מערכת הדמייה המאפשרת לצפות במוצר הסופי בסביבה ריאליסטית

חברת דאסו סיסטמס (Dassault Systemes) הצרפתית השיקה את SOLIDWORKS 2022, שהיא המהדורה האחרונה של מערך היישומים לתכנון הנדסי בתלת מימד, הנחשבת לאחת מתוכנות התכנון ההנדסי (CAD) הנפוצות בעולם. גרסת 2022 של התוכנה כוללת תהליכי עבודה חדשים ושיפורים בתכנון, שרטוטים, בסימולציה ובניהול נתוני המוצר. דאסו מסרה ששופרו ביצועי המערכת בעבודה עם מכלולים גדולים וייבוא קבצי STEP, IFC ו-DXF/DWG.

הדבר מאפשר לעבוד בקלות רבה יותר גם עם כלי תכנון והדמייה אחרים. החברה גם שיפרה את הניראות של המוצר המוגמר: היא הוסיפה למערכת יכולת ויזואליזציה אשר מאפשרת לצפות במערכת המתוכננת כמו שהיא תיראה בסביבות שונות, בצבעים שונים, בתנאי תאורה שונים ומכיוונים שונים (כפי שהדבר מומחש בתמונה למעלה). שולבה במערכת יכולת אופטימיזציה של ביצועי הרכבה אוטומטית, שאינה דורשת עוד שימת לב יתרה למצבים והגדרות.

בגרסה החדשה גם שופרו מהירות התגובה ואיכות התצוגה. כך למשל, המערכת כוללת פונקציית Detailing Mode, המאפשרת מעבר מיידי מתצוגה תלת מימדית דינמית של המוצר השלם, אל השרטוטים הטכניים של כל תת-המערכות והמכלולים, עד הפרט האחרון. בנוסף, כיום יש למשתמשי המערכת גישה למערך 3DEXPERIENCE Works מבוסס הענן, המספק יישומים מורחבים לעיצוב, הנדסה, סימולציה, ייצור ועמידה ברגולציה.

למידע נוסף, הקליקו: SOLIDWORKS 2022

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: SolidWorks , דאסו סיסטמס